Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bubbels+update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bubbels

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Ach, zoek er mijn antwoorden maar eens op na, (prive zie je natuurlijk niet), maar ik heb altijd goedbedoelde commentaren gegeven, wat ik bij iedereen probeer te doen, maar als mijn kinderen hardhoors/hardleers zijn, ja sorry, maar dan verlies ik mijn geduld ook wel eens hoor...
    Het lijkt precies een klein kind dat we het handje moeten blijven vasthouden.

Hebben we niet al 738 de tips gegeven wat Ts kan doen om scherpere beelden te krijgen, om mooiere compo te krijgen, om niet te hard aan de schuivertjes te trekken..... mja... maar goed.. dan zal ik in het vervolg maar even extra erop letten dat het allemaal wel positief uitgedrukt wordt...
    Als U zo blijft doorgaan wordt dit topic ook met hebben en houden verwijderd .
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Als U zo blijft doorgaan wordt dit topic ook met hebben en houden verwijderd .
      Groetjes
      Haha, of ik

Allee, vooruit, om terug on topic te komen, mijn positieve benadering dan maar, wat meer in het lang en het breed :
      - had misschien toch een paar andere standpunten geprobeerd (of misschien heb je die wel), de grootste bubbel zit achter, zou die dus als belangrijkste willen zien. Of van bovenaf?
      - kleur mag voor mij wat warmer gezet worden
      - scherpte zit vrij ook, op die plant, hoeft voor mij niet perse op die bubbel. Vooraan wel onscherp door je dof en dat stoort wel wat.
      - compo vind ik te krap, had het wat ruimer genomen, maar dan was het waarschijnlijk te chaotisch, vandaar ook mijn opmerking dat dit beeld mij niet boeit.
      - licht: lijkt een ferme lichtbron te zijn die je had, oogt precies geflitst, wat hard licht.
      - ga aub niet extra verscherpen wat hierboven ergens gesuggereerd werd !!
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Dank voor de reacties op de foto!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

De tips van Pixxel gevolgd en een mooie update Sien en proficiat dat je nog wil verder posten na een slechte dag gisteren. Het is hier toch de beginnershoek en de een zal hier wat langer blijven posten dan de ander.
          Maar spijtig dat de vorige post weg is. Een ander beginnende kon hier ook iets uit leren. De tips zijn toch zo belangrijk om iets uit je fout(en) leren en ook dat telt ook voor mij.

Gr, Daniel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            De tips van Pixxel gevolgd en een mooie update Sien
            contrast is beter, al heb je er nu een aantal uitgebrande blaadjes bij, maar goed, maar... aan dat verscherpingschuivertje heb je toch wel weer te hard getrokken... Waarom gebruik je niet de methode die destijds voor heel wat verbetering zorgde??
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Sien, je update is beter
              En van mij een dikke proficiat voor je moed! Ik had het al opgegeven met sommige comments hier.
              (niet kwalijk nemen hoor jongens en meisjes - ik heb een emo-dipje )
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                ... Zal ik voortaan ook doen. Als de commentaren mij niet bevallen, vragen om de topic weg te halen.. ...
                Zal nooit helemaal lukken, zolang er een spiegelsite van BD bestaat: klik!
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                X