Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig hoor, en die druppelejees maken het af!!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
wat een aangename verassing was dit.
toen ik dit aanklikte dacht ik dat ik een kabouter plop ofzo te zien ging krijgen.
maarnee
we krijgen een prachtige close up van een banale klaproos die zo mooi in beeld gebracht is dat ie alles behalve banaal is
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Met het hoedje nog in de dauw, klaar om een nieuwe dag te verwelkomen met al dat moois. Klaprozen zijn een dankbaar maar toch een moeilijker onderwerp om er een goede van te maken. Ik vind de kleur heel goed overkomen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Een hele mooie Frans...maar die komt wel van een beetje geleden hier terug opeens ten tonele....
Groetjes
Freddy
Inderdaad heel raar dat er hier de laatste tijd nu en dan eens eentje van onder het stof gehaald wordt (deze keer eentje van meer dan twee jaar geleden).
En zeggen dat je die normaal hier zelfs niet meer kan zien.
En dan nog door een Engelstalige die nog maar hier nog pas geregistreerd is.
Er is wel een manier om nog aan die 'oude' foto's te geraken, maar zij die ze naar boven halen ... "Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen" .
Comment