Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Endlich

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Endlich

    Proficiat met je HOF!!!grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #32
      Re: Endlich

      Dit komt voor mij heel onverwacht.
      bedankt allemaal.
      grt,
      André
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #33
        Re: Endlich

        Proficiat met je HOF!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #34
          Re: Endlich

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Wow al een derde vandaag in de beginnershoek.
          .....
          Inflatie ?
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #35
            Re: Endlich

            proficiat!!!!!
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #36
              Re: Endlich

              Geen inflatie, maar verdienstelijk uit deze hoek. Dit forumonderdeel draait op volle toeren door de inzet van velen
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #37
                Re: Endlich

                Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                Geen inflatie, maar verdienstelijk uit deze hoek. Dit forumonderdeel draait op volle toeren door de inzet van velen
                Kan inderdaad nog zo slecht niet zijn in beginnershoek, want ik zie hier de laatste tijd met de regelmaat van een klok één of andere 'Showcaser' opduiken .
                Groetjes

                Comment


                • #38
                  Re: Endlich

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Kan inderdaad nog zo slecht niet zijn in beginnershoek, want ik zie hier de laatste tijd met de regelmaat van een klok één of andere 'Showcaser' opduiken .
                  Groetjes
                  Ja hoor en kan volgens mij enkel maar "inteelt" tegengaan en bevorderlijk zijn voor een "gezonde" kruisbestuiving.
                  We zouden er als "amateurs" ondereen misschien nog iets kunnen van opsteken.
                  Dus voor mij....dik welkom.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Endlich

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Ja hoor en kan volgens mij enkel maar "inteelt" tegengaan en bevorderlijk zijn voor een "gezonde" kruisbestuiving.
                    We zouden er als "amateurs" ondereen misschien nog iets kunnen van opsteken.
                    Dus voor mij....dik welkom.

                    Groetjes
                    Marc
                    Er zit waarheid in, maar als ik voor mezelf spreek, en ik ga kijken in Showcase, dan zakt de moed mij meestal in de schoenen......en ik ben te oud om nog zo veel ambitie te koesteren.
                    Soms moet je je neerleggen bij het feit dat je blijft rijden bij de elite zonder contract (en elite is hier reeds een verkeerd gekozen woord) en nooit bij de profs zal meedoen .
                    Daarom ga ik zo weinig mogelijk kijken op dat onderdeel, maar telkens als er hier eentje in beginnershoek opduikt dan denk ik 'lap, weer een die me de moed in de schoenen doet zakken'.........
                    Iedereen is natuurlijk vrij om te gaan te staan en te plaatsen waar hij of zij wil, maar dit is hoe ik het ervaar, snap je ?
                    Groetjes

                    Comment


                    • #40
                      Re: Endlich

                      dikke proficiat met je hof
                      een pessimist is een optimist met ervaring.
                      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                      Pentax k-3II en nog meer glas

                      Comment


                      • #41
                        Re: Endlich

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        ...Daarom ga ik zo weinig mogelijk kijken op dat onderdeel, maar telkens als er hier eentje in beginnershoek opduikt dan denk ik 'lap, weer een die me de moed in de schoenen doet zakken'...
                        Dat is kwestie van zienswijze Djivan...Ook ik met mijn beperking op vlak van kleuren denk in de trend van: "Dat lukt me nooit...om dat goed te krijgen..." Het correct instellen van een witbalans is voor mij telkenmale een vat vol twijfels...maar net daarom geef ik het niet op.
                        Mocht je geciteerde zienswijze een klein beetje kunnen bijstellen zodat je in plaats van ontmoedigd te zijn je er aan kunt optrekken ga je er volgens mij veel meer plezier uithalen. Wat toch de bedoeling is.
                        Wat betreft ambitie, dat zijn zaken die je inderdaad voor jezelf moet kunnen uitmaken. Ik verwacht zeker geen prof te worden iz fotografie. Maar als ik, hetgeen ik door proberen met vallen en opstaan, kan verbeteren dan heb ik daar plezier in.
                        Maar ga het in dit topic hier bij laten. Wil Perman zijne mooie boot niet kelderen...

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #42
                          Re: Endlich

                          Proficiat met je HOF.

                          Grt,


                          Jean-Pierre

                          Comment


                          • #43
                            Re: Endlich

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Er zit waarheid in, maar als ik voor mezelf spreek, en ik ga kijken in Showcase, dan zakt de moed mij meestal in de schoenen......en ik ben te oud om nog zo veel ambitie te koesteren.
                            Soms moet je je neerleggen bij het feit dat je blijft rijden bij de elite zonder contract (en elite is hier reeds een verkeerd gekozen woord) en nooit bij de profs zal meedoen .
                            Daarom ga ik zo weinig mogelijk kijken op dat onderdeel, maar telkens als er hier eentje in beginnershoek opduikt dan denk ik 'lap, weer een die me de moed in de schoenen doet zakken'.........
                            Iedereen is natuurlijk vrij om te gaan te staan en te plaatsen waar hij of zij wil, maar dit is hoe ik het ervaar, snap je ?
                            Groetjes
                            Wel, als ik in showcase rondkijk zie ik ook veel foto's die in Beginnershoek
                            meer kritisch commentaar zouden krijgen dan in SC. Beginnershoek is een
                            volwaardig onderdeel (geworden) van het Forum.Het heeft alleen een lagere
                            drempel dan Beoordeling (waar bijna geen hond naar kijkt) of SC (waar het
                            jubelen wat makkelijker gaat ten koste van de kritische beschouwing).
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Endlich

                              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              Wel, als ik in showcase rondkijk zie ik ook veel foto's die in Beginnershoek
                              meer kritisch commentaar zouden krijgen dan in SC. Beginnershoek is een
                              volwaardig onderdeel (geworden) van het Forum.Het heeft alleen een lagere
                              drempel dan Beoordeling (waar bijna geen hond naar kijkt) of SC (waar het
                              jubelen wat makkelijker gaat ten koste van de kritische beschouwing).

                              de nagel op de kop!!!!!
                              mvg Wilfried

                              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                              Comment


                              • #45
                                Re: Endlich

                                ficiat!

                                Ik ga zelden of nooit kijken naar beoordeling of SC...
                                ik probeer...
                                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                                Comment

                                Working...
                                X