Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een gekende van daar ter plaatse, maar wel weer mooi weergegeven.
Het enige wat mij wat tegengaat is de heel zichtbare ruis in de lucht, waarschijnlijk door bewerking en/of toevoeging, maar ruis is nu eenmaal mijn ding niet, ook niet in speciale bewerkingen. Dat zal wel een kwestie van smaak zijn zeker ?
PS Als je in Breendonk reeds stil wordt Eddy en anderen, dan raad ik je aan eens Oradour-sur-Glane in Frankrijk te bezoeken als je de kans hebt, of misschien heb je het reeds bezocht. Daar is het zo aangrijpend dat je jezelf schaamt als je foto's neemt, dat je vergeet foto's te nemen, iedere klik stoort immers de 'oorverdovende' stilte. (Misschien heb ik dit reeds eens geschreven, dan sorry, maar ik heb reeds diverse van die gruwelplaatsen bezocht maar Oradour was toch de meest beklijvende voor mij)
ik vind het een beetje 'raar' om te zeggen tegen Eddy:
maar:
goeie foto!
Lucht een beetje eigen aan Nik.
Ben nog ooit in Breendonk geweest
Oradour 2x
't is daar idd 'moeilijk' om foto's te nemen
Heel knap, ook je omzetting en de toevoeging van je korrel zijn goed gekozen. Enkele weken geleden een gelijkaardige foto van het bord zien passeren in HOF . Deze foto geeft veel kijk op de achtergrond wat toch ook interessant is.
Comment