Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breendonk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Breendonk

    Het valt mij op dat Breendonk wordt geassocieerd met grauw, grijs, slecht weer. Maar ook daar was het ook goed weer en zonnig.
    Als je u dan op het plein bevond waar de galg stond en je zag daar op 50 meters afstand je medegevangene een trage verstikkingsdood sterven, omdat ze dikke touwen gebruikte, terwijl je zelf stond te wachten om de laatste 50 m van je leven te lopen richting galg, dan mag je in Breendonk op ieder moment een foto nemen, dan zal deze foto altijd je juiste sfeer weergeven.
    Dus zeg aub nooit iets over de sfeer want die zal er altijd inzitten.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #17
      Re: Breendonk

      Eddy, knap getrokken.
      Wat ik van jou niet gewoon ben en ik ben blijkbaar de enige ( zo ongeveer toch ) is dat ik hier denk te zien dat jouw lucht niet origineel bij deze foto hoort?
      Ik kan jou helaas niet zeggen hoe je beter zou kunnen (vermits ik het ook niet kan), maar dat is wat ik meen te zien.
      En dan kijk ik naar de boompjes links achteraan in de foto.

      Grtz Bruno
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #18
        Re: Breendonk

        Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
        Eddy, knap getrokken.
        Wat ik van jou niet gewoon ben en ik ben blijkbaar de enige ( zo ongeveer toch ) is dat ik hier denk te zien dat jouw lucht niet origineel bij deze foto hoort?
        Ik kan jou helaas niet zeggen hoe je beter zou kunnen (vermits ik het ook niet kan), maar dat is wat ik meen te zien.
        En dan kijk ik naar de boompjes links achteraan in de foto.

        Grtz Bruno
        Het is de originele lucht Bruno die wat is doorgedrukt om de sombere "sfeer" te benadrukken.
        De boompjes links achteraan zijn wat onscherp omdat ik de scherpte op de tralies heb gelegd, hoe dieper in de foto hoe onscherper.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #19
          Re: Breendonk

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Het is de originele lucht Bruno die wat is doorgedrukt om de sombere "sfeer" te benadrukken.
          De boompjes links achteraan zijn wat onscherp omdat ik de scherpte op de tralies heb gelegd, hoe dieper in de foto hoe onscherper.
          mvg,
          Eddy
          Bedankt voor de info (weer bijgeleerd)
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

          Comment


          • #20
            Re: Breendonk

            Heel goede afbeelding van dit bizarre oorlogs monument,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #21
              Re: Breendonk

              Bizarre oorlogs monument, dat is al het bizarste wat ik hier al heb gehoord BD!

              Door het doordrukken heb je hier het effekt dat de wolken uit drie samengevoegde delen bestaat wat de geloofwaardigheid van de foto niet ten goede komt.
              Zoals ik reeds gezegd heb, dit soort fotos vragen deze artificiele bewerkingen niet, deze foto 's spreken voor zichzelf.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #22
                Re: Breendonk

                Het is een plek waar ik het met momenten erg koud kreeg, ik heb er enkele keren serieus moeten slikken. Ik vind het sterk weergegeven, het gevoel dat ik toen had bekruipt terug bij het bekijken.

                Comment


                • #23
                  Re: Breendonk

                  Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment

                  Working...
                  X