Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemetje bijtje..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bloemetje bijtje..

Ik zal ze opzoeken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
      De scherpte heb je zelf al aangehaald, maar ook het wit (licht) op je bloem is uitgebrand en je bijtje zit iets te centraal.
      Sluit mij hierbij aan.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Moderator Note: Heb de twee topics samengevoegd. Samen maakt het hele verhaal niet zoveel zin, vrees ik, maar het was op vraag van TS. Bovendien had TS beter de originele topic (te kleine foto) aangepast, ipv een nieuwe te beginnen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mijn excuses!
          Grtjes lasse

Comment

Re: eerste foto op dit forum!

[QUOTE=Lasse;3986941geef even je mening over deze foto maar blijf vriendelijk aub!

groetjes lasse!
            [/QUOTE]

Je geeft het zelf aan: " 't is niet scherp". Je ziet het duidelijk zelf: " 't is op plaatsen overbelicht"

Je zegt zelf: "ik beschik niet over de gepaste apparatuur voor deze fotografie"...

Neem eens foto's, begin eens met beelden te maken, die wel passen met jouw mogelijkheden..

Niet gaan lopen voor je kan...., nee niet stappen,...kruipen... want de weg is niet enkel lang maar ook niet gemakkelijk.

'k ben vriendelijk gebleven hé.

PS niet opgeven, blijven doorborduren en blijven foto's nemen/plaatsen..je komt er wel.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Re: eerste foto op dit forum!

ik volg Perman

ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X