Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook ik was mee en heb er wel van genoten Een eerste keer dat ik sport fotografeer, toch ook liever de natuur in. Je moet van alles eens proeven
Ik weet dat het zwart ietsje is dichtgelopen.
s1/400 -0.33ev- f8- iso 100- 400mm.
Bedankt om te kijken.
Update met hulp van ....
Last edited by Anaisje; 20 november 2013, 22:16.
Reden: fout op server rechtgezet
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Frie, er is hier iemand naar beneden gespurt om mij het haar van het hoofd te zeggen.
Zo dichtgelopen, of ik dat niet zie. Heb de truk om het licht goed te zetten compleet fout toegepast.
Na een beetje extra 'les' zet ik een update naar de brombeer norm
Aangepast Ik had er ook iets te veel nabewerking op los gelaten om meer detail te krijgen. Bij de up is dit na de schuivertjes op de juiste plaats niet meer gedaan.
Iedereen bedankt voor de reactie's.
Mijn kaartje was al vol in de voormiddag en geen reserve bij. Veel foto's gewist met de 18/200 wegens te ontoereikend. De 7d is zwaarder in gebruik dan de 40d die ik voordien in gebruik had. Heb er nog niet zo een vaste hand mee, even aan wennen.
@ Brombeer, welkom als je ook mijn statief en andere wil dragen. Zo kan ik nog wat reserve spullen mee nemen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment