Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik zal wat later zijn... vlucht gemist. Hou van je!
Re: Ik zal wat later zijn... vlucht gemist. Hou van je!
Goede momentopname, meneer gaat er even bij zitten om die kleine knopjes te bedienen. Op straat kan je vaak de achtergrond niet zelf kiezen. De dof evenwel en deze valt voor mij best mee.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik denk, en heb het zelf uitgeprobeerd, dat je misschien iets krapper kon kadreren.
Ik vind het geen misse foto en de achtergrond ziet er uit zoals hij er waarschijnlijk op alle luchthaven/treinstations uit zal zien.
Als je iets krapper kadreert krijg je minder omgeving. (Maar toch nog genoeg ruimte te laten dat de omgeving herkenbaar blijft.)
Als er iemand een tip heeft hoe die reflectie op de man zijn voorhoofd te vermijden zou ik het graag horen. Want persoonlijk vind ik dat geen reden om de foto niet te maken.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Een prachtig voorbeeld van wat straatfotografie is en zou moeten zijn, waarbij ik maar al te graag de kleine technische mankementjes over het hoofd zie.
Die worden hier in veel andere foto's ook weggewuifd.
Van mij dus een dikke .
Groetjes
Comment