Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het strand
Collapse
X
-
-
Re: Op het strand
Oorspronkelijk geplaatst door elrik Bekijk berichtIk vind hem wel mooi...maar het water is links niet vlak, of is dat een golf?
Grt erik
De compo spreekt mij niet zo aan bij deze.
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtNou, ik denk dat het zonnelicht de boosdoener is, schijnt nog te straf. Haalt die weg en die reflectie ook, klaart het beeld wat op en je krijgt een mooi rustiger uitzichtTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
beetje jammer van de te felle weerkaatsing maar ik vind dit toch wel een mooi zeeschapje hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titucci Bekijk berichtje ogen gaan in dit beeld van links naar rechtes en weer naar links--niet erg rustig dus--- ...
Een geslaagde tegenlicht opname met een niet zo geslaagde compositie.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Vind het in ieder geval mooi licht Pixxel.
Ik denk dat de foto net iets meer zou gehad hebben mocht je afstand tot de paaltjes iets groter geweest zijn zodat ze vooraan
scherp in beeld kwamen.
Op de plek die Jos vernoemt zie ik precies ook het ronde van een penseel maar zou evengoed in de wolkjes kunnen zitten.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVind het in ieder geval mooi licht Pixxel.
Ik denk dat de foto net iets meer zou gehad hebben mocht je afstand tot de paaltjes iets groter geweest zijn zodat ze vooraan
scherp in beeld kwamen.
Op de plek die Jos vernoemt zie ik precies ook het ronde van een penseel maar zou evengoed in de wolkjes kunnen zitten.
Groetjes
Marc
De compo was hier een wat eigenzinnige keuze, beetje afwijken van het standaardtype, geslaagd, niet gegeslaagd ????
Er is niets weg gepoetst, eigenlijk is er aan de foto bijna niks gedaan buiten contrast wat verhogen, beetje verscherpen en verkleinen. Het vlekje kan een reflectie in de lens zijn.
Het stukje links is inderdaad een volgende uitloper van het strand. Foto is genomen met een variabel ND filter.Photography is an art of observation.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij is deze toch ook een mooie hoor. Misschien een ietsje te felle zon/reflectie maar dat stoort me niet zo erg.
Ik zie ook wel die rare vlekken in het midden juist boven de horizon.....(?)
GroetjesPhotography is an art of observation.
Comment
Comment