Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb me (vooral met het oog op meer en grotere concerten) een 2dehands nikkor 80-200 f2.8 aangeschaft vandaag heb ik deze eens mee genomen naar Plankendael. Dat kleine aapje zat leuk te spelen in het zonnetje ideaal om dus om oa de AF eens te testen.
Moeders mooiste
Ik denk dat je test goed gelukt is, goede scherpte
De aap die komt piepen is de derde foto heb ik mijn bedenkingen over. Ik denk dat er juist wat te weinig is van te zien
Ik denk dat ze in het plakboek van Planckendael kunnen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Proficiat met je aankoop. Lijkt me inderdaad een knappe lens en hoop dat je er nog veel plezier aan hebt.
Leuke foto's waarbij je lichtsterke lens zeker toont dat ze berescherp is.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De scherpte zit goed, dus de test is geslaagd.
De eerste spreekt mij niet zo aan, veel te veel struiken. Ik zou er een portretstand van maken zodat de linkerkant wegvalt..
Waarop keur je de foto's dan zoal af?
Ik weet wel dat er sommige vinden dat je moet laten lijken dat het niet in een zoo getrokken is. Maar Planckendael is niet hun natuurlijke omgeving en je zal dat dus altijd zien.
ik heb nu eenmaal een afkeer van dierenfotografie in gevangenschap, alsof je als jager een geweer meeneemt naar de zoo
dat is mijn mening en als jij dat wel goed vindt, geen probleem hé
Inderdaad een mooi lensje.
Ik hou ook niet zo van foto,s maken van dieren in gevangenschap.
Er is toch niets mooier dan in de vrije natuur foto,s te maken.
Grt
Theike
ik heb nu eenmaal een afkeer van dierenfotografie in gevangenschap, alsof je als jager een geweer meeneemt naar de zoo
dat is mijn mening en als jij dat wel goed vindt, geen probleem hé
Ik vind het al erg genoeg dat ze een geweer meenemen op safari, dan liever een fototoestel naar de zoo. Ik vind het zelf niet dat je moet gaan camoufleren dat het in een zoo is.
De eerste foto rules. Had, indien mogelijk, iets meer door de knieën gegaan zijn.
Wordt er ieder jaar geen Shooting day in Para daiza gehouden? Lijkt mij zelfde principe en daar komen ook een massa fotografen op af....
Comment