Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hartelijke dank voor de reacties.
De hibiscus ook wel Chinese roos genoemd is bij ons een kamerplant. Ze komt in ongeveer 220 varianten met uiteraard een veelvoud aan kleuren.
Hetgeen hierboven afgebeeld staat is een fel oranjegele variëteit. De opname is gebeurd in een heldere morgenzon. De plant heeft een lange stamper en de bg zoals Marie-Anne zegt is de kelk van de bloem.
Voor de mensen die via PM gevraagd hebben waar de scherpte vandaan komt...de afbeelding hierboven bestaat uit 9 gestackte foto's. Heb vorige week van Anaisje m'n macroslede gekregen waarbij het mogelijk is
de afstand van de lens tot het onderwerp met een paar fracties van een mm te regelen via een draaiknop en moest ze natuurlijk eens uitproberen.
Het vouwtje in het bloemblad li-boven stoorde mij helemaal niet. Evenmin het feit dat de afscheiding van twee bloemblaadjes niet pal in de hoek eindigden.
Maar aangezien de gevraagde aanpassingen/gegeven opmerkingen makkelijk te verhelpen zijn komt er een up -25% saturatie.
Ben gisteren niet online geweest omdat ik als vriendendienst de 500miles van Zolder (1000 en 600cc gemengd) voor een bepaald raceteam in beeld gebracht heb. De eerste maal...maar voor mij ook de laatste maal. Mijn oren tuiten nog...van dat helse kabaal. Mijn 115 paardjes van m'n tweewieler hoor ik bijna niet draaien terwijl gisteren het kabaal leek op opgefokte muggetjes die oneindig versterkt werden. Daarbij tijdens iedere schakelbeurt de knal van de, ik vermoed, naverbranding die op ieder gebouw nog reflecteerde... Geef mij maar blommekes, bijtjes en veugeltjes
Groetjes
Marc
Last edited by Brombeer; 4 oktober 2013, 19:09.
Reden: Dikke duim...
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment