Mischien kan er aan het compo wat gesleuteld worden met te croppen, wat meer of minder paard, maar voor de rest vind ik het een goede foto, omdat er overal op het paard een goede belichting is. Geen te donkere of te lichte plaatsen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Persoonlijk zou ik ook bovenaan wat croppen en rechts een heel klein beetje tot tegen de buik van het paard.
Dan nog de schaduwen wat oplichten en de rechterflank iets verdonkeren.
Ik stuur je nog een PBtje. (Oeps dit lukt niet, omdat je blijkbaar hebt aangegeven dat je geen privé berichten wenst te ontvangen, daarom plaats ik dan maar mijn versie achter dit linkje)
Groetjes
Last edited by Guest17; 1 oktober 2013, 08:50.
Reden: PB sturen lukt niet
Persoonlijk zou ik ook bovenaan wat croppen en rechts een heel klein beetje tot tegen de buik van het paard.
Dan nog de schaduwen wat oplichten en de rechterflank iets verdonkeren.
Ik stuur je nog een PBtje. (Oeps dit lukt niet, omdat je blijkbaar hebt aangegeven dat je geen privé berichten wenst te ontvangen, daarom plaats ik dan maar mijn versie achter dit linkje)
Groetjes
Bedankt voor de reactie =).
En wist ik zelf niet van die privéberichten =).. sffs eens aanpassen dan.
Nu, uw foto kan ik hier niet openen helaas. Ben op het werk en die link wordt geblokkeerd, dus zal hem vanavond pas kunnen bekijken.
--
Foto bekeken en vind hem best leuk =). Bedankt voor het plaatsen van uw foto =).
Comment