iso 100-1/100s-f/5.6-48mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dans
Collapse
X
-
-
Re: Dans
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDeze foto op een andere vloer en je had een zeer goede en mooie foto. Nu voor mij een goede, mooie foto.
Robby BBvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik vind het een hele mooie, Sien, en die vloer hoort er nu eenmaal bij.
goed gedaan!Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Een knappe hoor . En wat de vloer betreft, die Flamenco dansers/danseressen hebben voor hun optreden het liefst zo'n holle vloer uit OSB platen, omdat hun 'voetwerk' veel beter te horen is.
Ze zullen er dus blij mee geweest zijn, en het zal hun een zorg wezen dat die vloer minder mooi oogt in een foto.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtIk vind het een hele mooie, Sien, en die vloer hoort er nu eenmaal bij.
goed gedaan!
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen knappe hoor . En wat de vloer betreft, die Flamenco dansers/danseressen hebben voor hun optreden het liefst zo'n holle vloer uit OSB platen, omdat hun 'voetwerk' veel beter te horen is.
Ze zullen er dus blij mee geweest zijn, en het zal hun een zorg wezen dat die vloer minder mooi oogt in een foto.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Sien,
Idee is wel leuk. Met een iewat langere sluitertijd had je eventueel ook nog de snelheid en de beweging van de danseres kunnen weergeven. Dan zou bv de snelheid van het dansen te zien zijn in de rode rok , in een deel van de voeten .... Nu, een idee dat je kan meenemen voor een volgende keer.
Een vraagje : heb je iets weggedaan bij de plankenvloer ? Op de voorgrond, ongeveer in het midden van de foto lopen vreemde patronen in de vloer. Vandaar mijn vraag.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Mooie uitsnede en toffe kleurtjes.
Ik volg wat de zwier betreft maar...en voor mij, dat heeft niets met voyeurisme te maken, mocht er zelfs wat meer bloot been in...
Als je een groot stuk papier of achterblijfsel van kleefband wil wegmoffelen kun je beter zo veel mogelijk de bron van het clone penseeltje wijzigen en zeker....
terugkerende patronen proberen voorkomen. De patronen van de naden van de planken kunnen beter intact blijven.
Vind het wel tof dat je het geprobeerd hebt en daarvoor alvast ne kus van de euh...juffrouw/meester (mutiple choice) en een bank vooruit.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Heel mooie opname Sien ,goed in beeld gebracht,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtMooi Sien.
Mvg.
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtSien,
Idee is wel leuk. Met een iewat langere sluitertijd had je eventueel ook nog de snelheid en de beweging van de danseres kunnen weergeven. Dan zou bv de snelheid van het dansen te zien zijn in de rode rok , in een deel van de voeten .... Nu, een idee dat je kan meenemen voor een volgende keer.
Een vraagje : heb je iets weggedaan bij de plankenvloer ? Op de voorgrond, ongeveer in het midden van de foto lopen vreemde patronen in de vloer. Vandaar mijn vraag.
groeten,
deka
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi maar ik had hier ook wel graag wat meer zwier in gezien
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMooie uitsnede en toffe kleurtjes.
Ik volg wat de zwier betreft maar...en voor mij, dat heeft niets met voyeurisme te maken, mocht er zelfs wat meer bloot been in...
Als je een groot stuk papier of achterblijfsel van kleefband wil wegmoffelen kun je beter zo veel mogelijk de bron van het clone penseeltje wijzigen en zeker....
terugkerende patronen proberen voorkomen. De patronen van de naden van de planken kunnen beter intact blijven.
Vind het wel tof dat je het geprobeerd hebt en daarvoor alvast ne kus van de euh...juffrouw/meester (mutiple choice) en een bank vooruit.
Groetjes
Marc
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtHeel mooie opname Sien ,goed in beeld gebracht,tof grts,Jozef
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde vloer, anders top!!!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtIk blijf er langer naar kijken, dus topvriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment