iso 100-1/250s-f/11-62mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met de zon in de vleugels
Collapse
X
-
-
Re: Met de zon in de vleugels
Waar is dat Sientje van enkele weken geleden gebleven ?
Geen scherpte...enorm veel ruis...en er zit blijkbaar een halve boterham en een tas koffie op je sensor....(bij wijze van spreken dan...)
Sorry hoor.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Sien hier ben je al te ver gegaan in het croppen denk ik. 62 mm is amper voldoende voor een vogel op je bord, laat staan in de vlucht.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtWaar is dat Sientje van enkele weken geleden gebleven ?
Geen scherpte...enorm veel ruis...en er zit blijkbaar een halve boterham en een tas koffie op je sensor....(bij wijze van spreken dan...)
Sorry hoor.
Groetjes
dan gaan we deze maar vlug vergeten! Ik zie op mijn scherm geen vlekjes meer maar nu weet ik dat de foto mag zakken!Enne Niks te sorry, eerder bedankt hoor daar dient dit forum voor!
MarcOorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSien hier ben je al te ver gegaan in het croppen denk ik. 62 mm is amper voldoende voor een vogel op je bord, laat staan in de vlucht.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
je verbaast mij iedere keer weer Sien.
bij jou is het altijd een verrassing wat we te zien krijgen en dan doel ik op de kwaliteit.
deze is weer ietsje minder.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Bij het openen was mijn eerste reactie 'oei'......
Ik moet me dus aansluiten bij de meerderheid.
PS Ik heb tijdens mijn vakantie een paar honderd foto's genomen van vliegende meeuwen.
Zittend op een bankje aan het water, rustig, ze vlogen vlakbij.....enz, maar allemaal voor de vuilbak.
Met mijn 55-250 lensje is dit niet te doen, allée voor mij toch niet.
Groetjes
Comment
Comment