Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knap dat je ondanks het contrast schaduw/zon beide onder controle wist te houden.
Is dit met bracketing gedaan, of met één foto ?
Groetjes
Dit is één opname met een compact camera FujifilmX100s (bijna 3 maanden moeten op wachten)
Ik heb ervoor gezorgd dat de witte delen niet uitgebrand waren en de donkere zijn opgelicht zonder dat ik dadelijk ruis zag verschijnen.
Formidabel toestel(445g toestel+lens), voor dit soort fotografie en straatfotografie (ik heb geen aandelen).
mvg,
Eddy
Dit is één opname met een compact camera FujifilmX100s (bijna 3 maanden moeten op wachten)
Ik heb ervoor gezorgd dat de witte delen niet uitgebrand waren en de donkere zijn opgelicht zonder dat ik dadelijk ruis zag verschijnen.
Formidabel toestel(445g toestel+lens), voor dit soort fotografie en straatfotografie (ik heb geen aandelen).
mvg,
Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De RyckBekijk bericht
Mooi in beeld Eddy,heb ook al veel goeds gehoord over die X100s,maar is dat geen handicap,die vaste 23m:m???,grts,Jozef
Henri Cartier-Bresson heeft gans zijn leven gefotografeerd met een 35mm lens wat overeenkomt met de 23mm(1,5 crop)
Ik gebruik het toestel vooral voor straatfotografie en architectuur. Het toestel is ideaal om in steden rond te lopen zonder muilezel en het is ook discreter (veiliger).
mvg,
Eddy
Comment