Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik wil er gerust ook bij vermelden dat ik ongeveer 20 cm van de voorkant van deze bunker gehurkt stond. Mss de reden van twijfel? Anyway, i like its a good shot.
Wat me in deze het meeste stoort is het blauwe gebladerte links boven. Ook op ander plaatsen, maar in die hoek valt het werkelijk op.
PS Je zat op 20 cm afstand van deze bunker ???? Hoe kreeg je er dan in godsnaam die metalen paal op ? Of bedoel je met bunker ook de sokkel waar de paal op staat ?
Waar is de tijd dat er iemand op het WO I forum met alle zonden Israëls overladen werd toen hij op fouten in de geplaatste foto's wees.......blijkbaar zijn er nu toch die graag een 'goede' foto afleveren op dat forum .
Comment