Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaat Marc, heel veel sfeer in kunnen krijgen. Nu ben ik wel stiekem benieuwd naar de originele foto . Ook bedankt voor de link te delen. Ik kende hem niet, en hij heeft toch wat interessants te vertellen. Zelf werk ik wel met LR , heerlijk programma.
Vriendelijke dank voor de uiteenlopende reacties.
Het gele is inderdaad een beetje mijn kijk op de zaken en serieus in de hum hum...verf gezet...
Maar vind het zelf stukken aantrekkelijker om naar te kijken dan het eerder saaie origineel.
Knappe bewerking, maar ik vind die lichte plek in 't midden raar. Zou deze niet beter ter hoogte van de zon moeten zijn?
mvg
Georges
Georges deze heldere plek is puur natuur en het betreft hier mistflarden die tamelijk vlug voor de lens langs schoven. De mist lag in lagen en in sommige lagen was een gat.
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
... Nu ben ik wel stiekem benieuwd naar de originele foto ....
Alhoewel ik een klein beetje het idee heb dat enkel het eindproduct telt en er toch altijd een klein beetje magie in het gebeuren moet blijven vind ik toch dat ik niets te verbergen heb.
Je kunt "HIER" zelf oordelen van waar de foto komt (=omgezette RAW zonder voorinstellingen in de camera) en je mag dan ook zelf oordelen welke je de mooiste vind.
Mijn keuze is alvast gemaakt.
Maar ga toch maar meegeven dat ik er geen gewoonte ga van maken om foto's waarvan ik niet tevreden ben hier te zetten.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment