Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mij is het net de scherpte die ieder detail goed tot zijn recht laat komen.
Het lijkt me een harde omzetting wat ik in deze wel kan smaken.
Dergelijk kunstig houtsnijwerk is altijd genieten.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Vind de scherpte ook wel mooi, maar de foto neigt bij mij precies wat naar links... tis maar een gevoel, want de deur zélf is niet echt superrecht om te beginnen
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercyBekijk bericht
Vind de scherpte ook wel mooi, maar de foto neigt bij mij precies wat naar links... tis maar een gevoel, want de deur zélf is niet echt superrecht om te beginnen
Een mooie oude deur met een uitgesleten dorpel waar ik wel een paar cm meer van had willen zien en boven de deur ook. Omzetting is goed en scherpte ook waarin de detail goed te zien is.
Deze foto is genomen met een FujifilmX100s en deze camera bezit geen "anti-aliasingfilter" en daarom moet er niet meer verscherpt worden, wat ik dus ook niet doe.
De foto onscherp maken ga ik toch niet doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercyBekijk bericht
Deze foto is genomen met een FujifilmX100s en deze camera bezit geen "anti-aliasingfilter" en daarom moet er niet meer verscherpt worden, wat ik dus ook niet doe.
Eddy
voor mijn info, Eddy: heb je in LR toch niet een heel klein beetje aan het helderheidsschuifje - clarity - getrokken (of het photoshop-alternatief daarvan)?
voor mijn info, Eddy: heb je in LR toch niet een heel klein beetje aan het helderheidsschuifje - clarity - getrokken (of het photoshop-alternatief daarvan)?
Voor je info Yves, de omzetting is gedaan met Silver Efex Pro2 en daar heb ik aan de schuifjes "structure" getrokken.
Vandaar ook mijn titel "Structuur"
In deze beelden zie ik graag in de stenen en in het hout "structuur".
mvg,
Eddy
Comment