Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jammer dat de beweging van het ventje zo bevroren is. Dat ene voetje in de lucht komt voor mij onnatuurlijk/raar over. Een langere sluitertijd was beter geweest denk ik.
Een hele mooie foto eddy goed waargenomen.
Volgens mij heb je wel last van perspectief vertekening
Verticale correctie -7 komt de foto wel ten goede.
In de module architectuur geeft men als tip om een foto iets naar binnen te zetten.
Onze ogen (hersenen) hebben daar een realistisch gevoel bij. Als je hem volledig juist zet krijgen we een gevoel dat de foto open staat.
Dat is de reden waarom ik (als ik kan) een foto altijd iets naar binnen zet. Sta me toe om eerder mijn leraar fotografie te volgen dat jouw voorstel (toch bedankt voor je voorstel).
Als je midden op treinrails staat ga je de verticale perspectiefvertekening toch ook niet volledig corrigeren (in de verte lopen die rails toch samen).
mvg,
Eddy
Als je midden op treinrails staat ga je de verticale perspectiefvertekening toch ook niet volledig corrigeren (in de verte lopen die rails toch samen).
mvg,
Eddy
Ik maak mij normaal nooit echt druk maar ben wel zeer nieuwsgierig naar de module Architectuur.
ps. met een correctie van -7 is hij nog niet helemaal perfect hoor dus ik ben het wel met je stelling eens dat je hem niet volledig corrigeert.
Comment