Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zou er links een stukje afdoen omdat je nu een tweestrijd hebt met de verkoopster en de koopster.
Als ze beiden zouden scherp zijn, dan krijg je een andere situatie, maar nu vraagt de koopster wat teveel aandacht
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Zou er links een stukje afdoen omdat je nu een tweestrijd hebt met de verkoopster en de koopster.
Als ze beiden zouden scherp zijn, dan krijg je een andere situatie, maar nu vraagt de koopster wat teveel aandacht
Robby BB
Bedoel je dan de linkse vrouw er volledig af of niet helemaal eraf?
Nee zeker niet. was mischien wat onduidelijk, maar er volledig af zou al een groot stukje zijn.
Ik zou er een stukje afdoen zodanig dat haar hoofd er volledig opstaat. Dus in de update is er te veel af,wat mij betreft.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik vind de eerste foto beter.
Om de "tweestrijd" in de compositie te vermijden zou je bij het nemen van de foto meer naar link/rechts kunnen gaan staan. Kan naturlijk niet meer veranderen in bijsnijden...
Comment