Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als de kleuren uit de VS. niet goed bevonden worden dan blijven enkel mijn geliefkoosde zwartwitten over. Had ondertussen al een update geplaatst. Dus nog ergens "onderweg".
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
heel mooie prent...
het landschap rechtsboven mist wat scherpte...
en er zit precies nog wel wat rood in de wolken ..
Dank voor je reactie Peter.
Scherpte zou kunnen maar nog meer opscherpen zal geen optie zijn. Dat rood merk ik niet op mijn scherm hoor en indien wél waar zou het dan vandaan komen ?
Scherpte zou kunnen maar nog meer opscherpen zal geen optie zijn. Dat rood merk ik niet op mijn scherm hoor en indien wél waar zou het dan vandaan komen ?
Bij het bekijken van het histogram - daartoe uitgelokt door de opmerking
over het rood - zie ik kleine verschillen tussen de curven van Rood, Groen
en Blauw. Mijn persoonlijke voorkeur bij een omzetting naar zwart/wit gaat
dan ook als volgt: Kleurenplaatje in orde, dan omzetten in grijswaarden (greyscale).
scherm nog eens gecalibreerd .. had minieme afwijking .. alles OK nu .. sorry ..
Comment