Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No offence?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• No offence?

Re: No offence?

tsja, wat kunnen we hier nu over zeggen?
    Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Niet geschoten is altijd mis? :-)
      Last edited by Eilathan79; 12 september 2013, 23:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eilathan79 Bekijk bericht
        Niet geschoten is altijd mis?
        touché Excuus als mijn reactie wat bot overkwam. No offence ...?

Mij persoonlijk zegt dit beeld weinig, maar mag ik dan de vraag stellen waarom jij deze foto hebt gemaakt?

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
          ... maar mag ik dan de vraag stellen waarom jij deze foto hebt gemaakt?
          't Was waarschijnlijk het enige onderwerp in de buurt dat niet bewoog.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nou ik denk het wederkerig patroon en de diepte iets zou kunnen betekenen.
            Ik zou daarom ook proberen de auto weg te werken en die witte muur door in de diepte een zwart doorgang te creëren.
            Ook die bruine staaf en touw zou ik op dezelfde wijze zwart maken.
            Dan krijg je een intrigerende foto het zwart maakt dat de fotoverhaal open blijft voor de verbeelding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
              touché Excuus als mijn reactie wat bot overkwam. No offence ...?
              No offence taken :-)

Ik heb dit getrokken om te oefenen met concept scherptediepte en vond dit wel nog een leuke foto.

Foto's bewerken houd ik me voorlopig niet mee bezig, denk dat ik eerst betere foto's moet leren trekken zodat er minder te bewerken valt achteraf.

Eigenlijk vond ik de auto juist leuk op het einde.

Bedankt iig voor de reactie, ik steek daar wel wat van op.

Comment

.......

Ik heb dit getrokken om te oefenen met concept scherptediepte ....
                op Full auto..?
                ------
                vind de DOF hier niet geslaagd.
                van scherp naar onscherp OK, maar dit zit er net tussenin.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

No offence taken :-)

Ik heb dit getrokken om te oefenen met concept scherptediepte en vond dit wel nog een leuke foto.

Foto's bewerken houd ik me voorlopig niet mee bezig, denk dat ik eerst betere foto's moet leren trekken zodat er minder te bewerken valt achteraf.

Eigenlijk vond ik de auto juist leuk op het einde.

Bedankt iig voor de reactie, ik steek daar wel wat van op.
                  Dan zou het beter geweest zijn om een stapje naar links te maken en iets meer naar het hek te richten ipv met het hek mee. Dan zou je meer de individuele spijlen zien en zou je dus ook beter het verloop van de scherptediepte kunnen waarnemen. Nu is het teveel een amorfe grijze massa.

Let wel: ook bij beperkte dof moet er toch iets echt scherp zijn, akkoord? Dat is hier niet het geval. Oorzaak kan zijn fout scherp gesteld of bewegingsonscherpte, in dat geval allicht veroorzaakt door een te lange sluitertijd. Je exif geeft 1/20 voor 55 mm. en dat kan te weinig zijn, uit de hand (hangt af van je eigen opstelling en ervaring, en de vraag of je toestel of lens een beeldstabilisator heeft.) Vuistregel is hoe dan ook om minstens een snelheid aan te houden van 1/brandspuntsafstand(*1.5)

Comment

Working...
                  X