Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Visdief
Collapse
X
-
-
Re: Visdief
leuk zo verholen.
maar denk dat het een reiger is en geen visdief.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
En hij staat naar je te loeren.
Heel mooi licht op het beestje!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk zo verholen.
maar denk dat het een reiger is en geen visdief.
grt,bouk.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
waarom zo een donkere achtergrond? Express om de vogel optimaal te kunnen uitlichten?
Kan wel niet zegen dat ik het een aantrekkelijk totaalbeeld vindNiet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtwaarom zo een donkere achtergrond? Express om de vogel optimaal te kunnen uitlichten?
Kan wel niet zegen dat ik het een aantrekkelijk totaalbeeld vindHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtWat zou u mij adviseren hoe ik deze foto zou moeten maken?
Maar mijn vraag blijft hoe jij het licht hebt gemeten, en waarom. En mijn mening over het totaalbeeld, turn ik bij deze ook om naar een vraag: vind je dit mooi?
Voor alle duidelijkheid (want internefora zijn wat dat betreft nogal onhandig): ik wil hierover niet in de contramine gaan of een gratuite discussie uitlokken. Mijn vraag is oprecht bedoeld.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtMaar mijn vraag blijft hoe jij het licht hebt gemeten, en waarom. En mijn mening over het totaalbeeld, turn ik bij deze ook om naar een vraag: vind je dit mooi?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment