Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je update is idd. beter.
Zou die eerste foto in HoF (trein) ook een foutje zijn
mvg,
Eddy
Eddy,
ik zie wat je bedoelt...............
Maar wie ben ik, ik heb de (trein) ook voor het eerst daar gezien, zou van mij verschillende opmerkingen hebben gekregen!
Maar niet iedereen vind hetzelfde mooi (gelukkig).
Naar mijn mening is die te donker, niet recht, en lensvertekeningen, maar nogmaals das enkel mijn opinie.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
"Red Falcon's schermafbeelding Red Falcon Red Falcon is offline
Moderator
Standaard Re: Oude trein
De HALO vind ik niet mooi en ook staat de foto schuin, alles dreigt naar links te vallen.
Maar het compo en vooral het tijdstip waarop de foto is genomen is bijzonder geslaagd."
Ik ben zo vrij geweest dit te knippen uit de reactie's op de foto, dit is waarschijnlijk de reden.
Nonkel heeft ook op de foto gereageerd !
zowel de trein zag ik en op de mijne.
Maar dat kan ook over mijn foto gezegd worden , ik vond dat ook niet mijn beste en een redelijk simpele.
Maar hey, toch leuk om eens in HOF te komen
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment