Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Onderleggers zijn blauw, de pinten zijn nog vol op één uitzondering na, geen personen te bespeuren - ofwel worden ze achter een muur afgedekt - en dat noemen ze dan "situatieschets". Nou noenkel wanneer nodig je ons eens uit voor een andere "situatieschets" ? Als lachen toegestaan is ?
En giet je die allemaal achter je oren...of waren er bij voor je gezelschap
Alhoewel ik geen bierdrinker ben zien ze er toch smakelijk uit en kan mij voorstellen bij dorstig weer dat het zoet binnenloopt.
heb ik zojuist uitgebreid beantwoord ... wink wink
neen het loopt niet zoet binnen
het is redelijk bitter
Piraat is inderdaad het moederbier
maar wordt iets bewerkt (vraag me niet hoe of wat...)
maar het alcoholpercentage stijgt van 10.5% (Piraat) naar 11.5 % (de Garre Tripel)
en wanneer je er zo vijf binnen hebt
begin je 'rare' foto's te nemen....
Onderleggers zijn blauw, de pinten zijn nog vol op één uitzondering na, geen personen te bespeuren - ofwel worden ze achter een muur afgedekt - en dat noemen ze dan "situatieschets". Nou noenkel wanneer nodig je ons eens uit voor een andere "situatieschets" ? Als lachen toegestaan is ?
ik ben altijd vrij (nu ja, wanneer het mag van de baas...)
dus altijd welkom in Brugge
voor een fotoshoot
en dan een drankje (zonder hapje - want ik ben aan het dieeten...)
lachen....
euh...
ik denk dat ik veel te serieus daarvoor ben....
Comment