Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt, Riha en Anaisje . Ik zal jullie een hele tijd zoet kunnen houden met foto's die ik genomen heb van die dag. Een heel verhaal vertellen. Maar dat doe ik in de loop van de week. Met deze wou ik jullie al laten weten dat ik er was. De rest vertel ik wel beetje bij beetje.
Oja die micro kan ik misschien toch wel wegwerken. Goed idee. Ik had er geen erg in.
mooie intrede, en die heb je heel mooi weten te vatten.
mooi (be)licht, goeie compo,micro mooi weggewerkt,
ik zou er bovenaan nog wat afhalen(raamlinksboven)
@ Eddy dank u
@ Bleuspics dank u en ja ik had dat ook overwogen maar deed het toen toch niet omdat ik toen de indruk had dat die twee grote stenen aan de zijkant een verpletterende indruk gaven. Maar nu na je opmerking denk ik dat het wel niet veel verschil zou uitmaken.
Comment