Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dankjewel allemaal voor de reacties maar het wegklonen is niet zo eenvoudig omdat er haartjes staan op de arm. Voor mij stoorde het persoonlijk niet maar das dan smaak.
knap idee , goed uitgewerkt met een schitterend resultaat. Als het handje links weg kan is het misschien nog beter, maar mij stoort het nu ook niet zo zeer.
Leuk beeld. En die modellen heb je niet in de hand. Een beetje later, zonder die tweede hand, zit die eerste mogelijk niet zo goed. Dus neem ik dat handje er wel bij.
Luc
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
knap idee , goed uitgewerkt met een schitterend resultaat. Als het handje links weg kan is het misschien nog beter, maar mij stoort het nu ook niet zo zeer.
Mvg John
Ik volg hier , ik vind het prachtig
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Leuk beeld. En die modellen heb je niet in de hand. Een beetje later, zonder die tweede hand, zit die eerste mogelijk niet zo goed. Dus neem ik dat handje er wel bij.
Luc
Idd de compositie wijzigt met zo een model constant Was wel tevreden van deze.
Comment