Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Fruitkar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Fruitkar

Laat maar horen, ik ben benieuwd

1/200 - f/7.1 - 16 mm - ISO 200

Re: De Fruitkar

Wat wil je horen, hoeveel ik koop ? Of dat ik je opname goed vind, smakelijk geheel.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Te scheef met vertekening. Tracht je toestel horizontaal te houden bij de opname en weinig naar boven of naar beneden.
      Anders is er veel werk aan, zoals hier.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

inderdaad eens kijken naar je compositie.
        Nu staat er teveel op je foto, maar ook van alles te weinig: parasol er niet volledig op, ook de kar niet, die staat trouwens te dicht bij de onderrand.
        Ik zou zo eens zeggen: neem die foto opnieuw

(nu vraag ik me af: wij, hier in Brugge, zeggen: 'een foto trekken' ipv 'een foto nemen'
        Wordt dat ook zo gezegd in andere delen van de Nederlandstalige wereld?
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Druk geheel Lientje. Wat zeker niet wil zeggen dat de kleuren of de scherpte niet goed zou zitten.
          De rest werd al gezegd.

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          ...(nu vraag ik me af: wij, hier in Brugge, zeggen: 'een foto trekken' ipv 'een foto nemen'
          Wordt dat ook zo gezegd in andere delen van de Nederlandstalige wereld?
          Ik denk Noenkel dat zulks een typisch "Vlaams" gebeuren is. Heb nog nooit van onze noorderburen horen zeggen dat ze een foto gaan "trekken..."

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Denk dat je deze niet opnieuw kan maken te zien aan het opschrift op de kar.
            Veel perspectiefvertekening door de 16mm; Een ( veel ) lager standpunt of een eindje achteruit was hier veel beter geweest.
            Photography is an art of observation.

Comment

begin eerst eens rechts die tent weg te nemen. De kar zal dan minder centraal staan. Druk is het wel maar dat heb je op sommige plaatsen nu eenmaal. Het halve tafeltje links kan ook weg. Dat groen dat aan de kar hangt ook maar weg, kwestie om druk beeld te verminderen.
              De rest zal wel iets geven denk ik.

Comment

Compositorisch is de foto misschien niet in orde, maar het is wel een leuke herinneringsfoto aan een leuke vakantie ( hoop ik toch voor je ) . Probeer ook op vakantie op je composities te letten en de tijd te nemen voor een foto.

Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
                X