Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Staat er mooi op dit werkpaard!
Ben je daarvan bewust dat je in Adobe kleurruimte exporteert/opslaat ?
Zeg je dit gewoon omdat blijkbaar niet alle browsers er het beste uithalen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bij het leger probeert men door het gebruik van camouflagekleuren onzichtbaar te worden voor de vijand; Ik had die Seaking dan ook graag on zonnebloem geel gezien. Hij maakt een geluid die mij doet denken aan een immense hommel.
Bij het leger probeert men door het gebruik van camouflagekleuren onzichtbaar te worden voor de vijand; Ik had die Seaking dan ook graag on zonnebloem geel gezien. Hij maakt een geluid die mij doet denken aan een immense hommel.
Ah zo...en liefst met zwarte streepjes er op
Bedankt voor je toelichting.
Groetjes
Marc
Euh...Louis...houd het maar op je originele...Dit lijkt meer op een Science fiction film uit de B-klasse waarbij de mensheid het moet opnemen tegen reuze insecten...
Groetjes
Marc
Comment