Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goud

Heb deze al een paar keer bekeken en kan enkel maar besluiten dat een dergelijk "ontwakend" landschap bij de mooiste dingen horen die de natuur te bieden heeft vooral als je er midden in staat.
    Sorry maar m'n eega is me telkens een stapje voor vandaag...Voor mezelf denk ik ook dat ik er een vierkant zou van maken met bovenaan minder lucht...
    Maar jij bent de auteur, verschillende opties werden vernoemd, en jij kiest wat er verder wel of niet mee gebeurt.

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Goed gevat Eddy
      Bekijk eens een crop: juist boven de reflectie van de zon in het water.
      Is maar een suggestie hoor
      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Mooie foto, ik zou er misschien vanboven er iets af doen zodat er wat minder grijs is van boven.

Grt,

Jean-Pierre
      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      In tegenstelling van Theokus, wat ik zeker niet slecht als voorstel vind zou ik er lucht afhalen. Misschien een raar formaat zo, maar enkele cm boven de zon blijven.
      Zo zie je maar meerdere ogen zien iets anders, blijft een sfeervolle foto.
      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Heb deze al een paar keer bekeken en kan enkel maar besluiten dat een dergelijk "ontwakend" landschap bij de mooiste dingen horen die de natuur te bieden heeft vooral als je er midden in staat.
      Sorry maar m'n eega is me telkens een stapje voor vandaag...Voor mezelf denk ik ook dat ik er een vierkant zou van maken met bovenaan minder lucht...
      Maar jij bent de auteur, verschillende opties werden vernoemd, en jij kiest wat er verder wel of niet mee gebeurt.

Groetjes
      Marc
      Vermits sommigen er beneden en anderen boven een stuk willen afdoen en dat de meerderheid het formaat goed vindt ga ik niet croppen.
      Ik heb speciaal portretstand genomen om wat meer ruimte te hebben boven (minder krap) en beneden de reflectie van de zon, met één kant vertrekkende uit de linker hoek.
      Persoonlijk kan ik leven met deze compo maar smaken verschillen.

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Mooie opname maar mag voor mij ietsje warmer, ik zoek naar het goud.
      Dit nog warmer maken is erover volgens mij.
      Titels zet ik omdat het moet maar bij mij moet je er geen belang aan hechten, ik kijk alleen naar foto's.
      Het is niet omdat er "goud" staat dat ik de natuur ongeloofwaardig zal voorstellen.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Jouw foto, jouw keuze... en die is goed
        grt. Ria

Comment

Mooi beeld en 't doet goed ernaar te kijken, 't voelt gelijk al minder warm aan.

Comment

Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

goed het moment weergegeven.

Zoiets herinner ik me nog van toen ik op manoeuvers was: op een bepaald moment tijdens de zonsopgang werd het plots koud. Zo voelt het hier aan.

(ja, soms stond ik vroeg op ... om 3 uur (oeps)
              en dat terwijl ik pas om 0100 ging gaan slapen
              (ach ja: klantvriendelijkheid: een lekker gevulde soldaat is een tevreden soldaat (gezegde een heel erg klein beetje bij het haar gegrepen - of... zoals wij hier zeggen: 'bij het gaar hehrepen')
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X