Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nou ik zou in ieder geval al die kabels die het kruis recht houden wegnemen. En het stukje huis ook. uitlegplankje weg en dan de lucht extra bewerken.
En dan zien wat het geeft.
Nou ik zou in ieder geval al die kabels die het kruis recht houden wegnemen. En het stukje huis ook. uitlegplankje weg en dan de lucht extra bewerken.
En dan zien wat het geeft.
Dat is de waarheid de das omdoen. Die kruisen op de toppen moeten goed verankerd staan.
@Dave : soms moet je wat geduld oefenen
Misschien was het niet mogelijk, maar ik had gewacht tot de wolken enigzins weggetrokken waren.
Gaf wss een heel ander zicht.
Technisch gezien lijkt de foto me wel goed. Het onderwerp zegt mij niet zoveel. Hetgeen op de achtergrond zichtbaar is spreekt mij meer aan...
Om de TS niet te ontmoedigen probeer ik dan wel eens om mijn bek in mijn pluimen te houden...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik heb ook een grote voorkeur om de realiteit voor lief te nemen (tuien,
hoogspanningsmasten en dergelijke). De compositie bevalt mij wel en
als er is gesneden, dan lijkt het mij zorgvuldig te zijn gedaan (meest
linkse tui geheel zichtbaar). Wel laat het histogram toe om wat meer
licht te laten zien (wat ten goede komt aan de presentatie).
Ik heb ook een grote voorkeur om de realiteit voor lief te nemen (tuien,
hoogspanningsmasten en dergelijke). De compositie bevalt mij wel en
als er is gesneden, dan lijkt het mij zorgvuldig te zijn gedaan (meest
linkse tui geheel zichtbaar). Wel laat het histogram toe om wat meer
licht te laten zien (wat ten goede komt aan de presentatie).
De kleine details zoals het 'zorgvuldig' bijsnijden geeft vaak toch een extra meerwaarde aan de foto.. toch wel mooi opgemerkt!
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Op voorstel van Loeky heb ik eens een poging ondernomen om enkele storende elementen te verwijderen.. moet jullie er wel even op wijze dat dit
de 1ste keer is dat ik zoiets probeer, ben namelijk nog een leek op het vlak van photoshop'en.. (CS4)
Elke vorm van kritiek of tips zijn dus van harte welkom!?
mvg,
Dave
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Voor zover ik het goed kan zien is je poging goed geslaagd. Waarvoor proficiat!
Maar... je weet hoe ik erover denk hé. De originele is de beste voor dan toch.
Laat je foto eens de werkelijkheid blijven tonen.
Kun je uw standpunt verleggen zodat de berghut niet meer in beeld komt dan zou ik zeggen doe dat.
Maar nu beginnen klooien aan die spankabels of het dak, neen hoor.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Laat je foto eens de werkelijkheid blijven tonen.
Kun je uw standpunt verleggen zodat de berghut niet meer in beeld komt dan zou ik zeggen doe dat.
Maar nu beginnen klooien aan die spankabels of het dak, neen hoor.
Die verankeringskabels horen nu eenmaal bij het geheel dus daar hoef ik al niet aan te 'klooien'..
Comment