Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Waar heb je deze te pakken gekregen Sien ? Fort, bunker, fabriek ? Heel prachtige contrastrijke opname met goed gebruik van de diepe gang en het licht achteraan.
Waar heb je deze te pakken gekregen Sien ? Fort, bunker, fabriek ? Heel prachtige contrastrijke opname met goed gebruik van de diepe gang en het licht achteraan.
Fort Liesele in Puurs een aanrader! dank voor uw reactie!
Ik vindt het gewoon een mooie foto.
Misschien moest ik er ook eens een kijkje gaan nemen wordt daar entree geheven of zijn ze alleen op bepaalde dagen geopent.
Ik vindt het gewoon een mooie foto.
Misschien moest ik er ook eens een kijkje gaan nemen wordt daar entree geheven of zijn ze alleen op bepaalde dagen geopent.
Nu gingen wij daar gisteren en toevallig bleek de 1ste zond vd maand rondleiding met gids (2u) plaatst te vinden daarvoor betaalde we €6 p/p + €2 om te mogen fptograferen; ik denk dat het doorgaand gratis toegang is : www.fort.liezele.be
dank voor reactie!
oei oei, Sien ga je nu onder de grond fotograferen. Grapje hoor. Toffe plaat moet ik zeggen.
is niet onder de grond hoor ttz is bovengronds gebouwd en er is aarde overgegooid lijk een grote molshoop; dus in zekere zin toch ook ondergronds. bedank voor je reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Dit soort foto's houden mijn aandacht vast mede door de geschiedenis die er zich afgespeeld heeft.
Goed!
Heel misschien de sporen nog wat oplichten? Is maar ideetje hoor...
Comment