Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij niet Dylan.
Alhoewel dit zou kunnen beschouwd worden als muggenziften...heb ik een gemiddelde genomen tussen de zichtbare horizontale muren in zwembad en bar en de verticalen van het achterliggende gebouw.
Dat zou er dan volgen mij "ZO" komen uit te zien.
Als je beide foto's (jouw originele en de link van mij) op je harde schijf kunt zetten zodanig dat je door het scrollen met je muiswieltje van de ene op de andere kunt springen en vice versa ga je zien hoeveel hij verspringt.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Volgens mij niet Dylan.
Alhoewel dit zou kunnen beschouwd worden als muggenziften...heb ik een gemiddelde genomen tussen de zichtbare horizontale muren in zwembad en bar en de verticalen van het achterliggende gebouw.
Als je beide foto's (jouw originele en de link van mij) op je harde schijf kunt zetten zodanig dat je door het scrollen met je muiswieltje van de ene op de andere kunt springen en vice versa ga je zien hoeveel hij verspringt.
Groetjes
Marc
Je hebt gelijk brombeer, zie het wel wat verspringen!
Die van jou is toch beter hoor, staat rechter,
Maar, ik denk dat ik wel redelijk veel moeite zelf heb met het rechtzetten van foto's.
Bij de meeste foto's staat het wel een beetje scheef en denk dan ja alles staat "recht", zet hem dan op BD en krijg reacties, eerst rechtzetten Dylan!
Dusja, denk dat ik daar wel wat problemen mee heb, en dat zal ik vooral moeten leren, ik zie echt niet of het goed recht staat of een beetje schuin,
als het om kleine verschillen gaat zie ik het niet, maar om grote verschillen van schuinheid zie ik het wel hoor!
Rechttrekken is nog niet zo makkelijk. De aanwezige verticalen zijn erg
kort en bieden weinig houvast. Het meest betrouwbare lijkt nog om recht
te zetten op de bovenzijde van de paaltjes van het watervolleybalnet. Dat
lijkt voldoende parallel te staan aan het sensorvlak.
Volgens mij niet Dylan.
Nou begrijp ik je niet goed Plaatwerker. Zou het kunnen dat je iets over het hoofd gezien hebt.
Heb op dit uur nu geen zin om er een springend filmpje van te maken maar heb een iets kleinere versie van mij over Dylan zijn versie gelegd.
In de gele cirkeltjes en ook aan het strodak van de bar kun je zien hoeveel hij naar rechts gekanteld werd...Kan me moeilijk voorstellen dat dit je ontgaan is? "LINK"
Nou begrijp ik je niet goed Plaatwerker. Zou het kunnen dat je iets over het hoofd gezien hebt.
Heb op dit uur nu geen zin om er een springend filmpje van te maken maar heb een iets kleinere versie van mij over Dylan zijn versie gelegd.
In de gele cirkeltjes en ook aan het strodak van de bar kun je zien hoeveel hij naar rechts gekanteld werd...Kan me moeilijk voorstellen dat dit je ontgaan is? "LINK"
Je begreep het inderdaad niet goed.
Er staan twee citaten die een verschillende aanpak beschrijven.
De uitkomsten van deze verschillende benaderingen zijn gelijk.
Je begreep het inderdaad niet goed.
Er staan twee citaten die een verschillende aanpak beschrijven.
De uitkomsten van deze verschillende benaderingen zijn gelijk.
Ah...ben nu mee. Sorry had begrepen dat er geen verschil op te merken was tussen Dylan zijn originele en het "kantelwerk" door mij uitgevoerd.
Maar zoals steeds leiden alle wegen naar Rome...ook al zijn het verschillende.
Groetjes
Marc
Ach, ik ben al klaar voor € 37 inclusief verzendkosten.
Amai das goedkoop,
Hoe doe je da, om het zo goedkoop te vinden.
50euro valt nog wel mee van prijs voor zo een goed bewerkingsprogramma.
Maar, 37Euro is echt wel een koopje hoor?
Amai das goedkoop,
Hoe doe je da, om het zo goedkoop te vinden.
50euro valt nog wel mee van prijs voor zo een goed bewerkingsprogramma.
Maar, 37Euro is echt wel een koopje hoor?
Comment