Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

touw-boei-buis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • touw-boei-buis



    grt erik

  • #2
    Re: touw-boei-buis

    In tegenstelling tot jouw voorgaande 'boei'-foto vind ik deze niet zo interessant.
    Beetje saai met die boei zo pardoes in het midden. Voorzover ik kan zien ont-
    breekt het ook aan voldoende scherpte. Je noemt hier drie onderwerpen die om
    onze belangstelling vragen. Eén onderwerp is altijd nog het beste; de rest is entourage.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: touw-boei-buis

      Oké
      Dank je voor de uitleg....
      Ik vond het mooi omdat het symmetrie loopt?
      Grt erik

      Comment


      • #4
        Re: touw-boei-buis

        Ik vind de lijnen in de foto anders wel heel mooi. De schuine lijnen die het onderwerp inkaderen, de rechte lijn onderaan richting de boei.
        Moest er wel even 3x naar kijken, maar toch
        Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

        Comment


        • #5
          Re: touw-boei-buis

          Je idee is prima te aanvaarden, het getuigt van een visie Elrik. Maar hoe komt een foto over, niet iedereen ziet dat of is mee in jou denken, daar verschillen soms de meningen (weinig aan te doen). Persoonlijk zou ik het bovenste gedeelte tot tegen de buis er af laten, zo krijg je dan drie foto's voor de prijs van twee voor hetzelfde thema.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: touw-boei-buis

            Dank jullie voor de positieve feedback en om toch nog zo laat te reageren :-)
            Ik dacht dat de foto allang in de prullenbak was beland..
            Grt erik

            Comment

            Working...
            X