Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Italiaanse officier in....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een Italiaanse officier in....

Toch vind ik de up slechter als de originele. Waarom : door het zwarte geval rechts weg te doen, is er niks meer dat aan marine doet denken of je moet al weten dat dit het 'uniform' is van een Italiaanse matroos, het Antwerpen bord plakt tegen de rand, en door de foto lichter maken heb je nu een bijna witte lucht. Je hebt in de up waarschijnlijk het histogram volledig benut zoals ze dat zo mooi verwoorden, maar het resultaat is er naar...... jammer.
    Ik heb het hier reeds meerdere keren geschreven, waarom wordt er na het eerste hanengekraai door sommigen reeds direct aangepast en een up geplaatst..... ?
    Wacht eerst eens meerdere reacties af, probeer dan de voorstellen, en is het niet wat je er van verwacht, kieper ze dan resoluut in de vuilbak en hou het bij de originele ook al heeft die een paar (kleine) foutjes.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Toch vind ik de up slechter als de originele. Waarom : door het zwarte geval rechts weg te doen, is er niks meer dat aan marine doet denken of je moet al weten dat dit het 'uniform' is van een Italiaanse matroos, het Antwerpen bord plakt tegen de rand, en door de foto lichter maken heb je nu een bijna witte lucht. Je hebt in de up waarschijnlijk het histogram volledig benut zoals ze dat zo mooi verwoorden, maar het resultaat is er naar...... jammer.
      Ik heb het hier reeds meerdere keren geschreven, waarom wordt er na het eerste hanengekraai door sommigen reeds direct aangepast en een up geplaatst..... ?
      Wacht eerst eens meerdere reacties af, probeer dan de voorstellen, en is het niet wat je er van verwacht, kieper ze dan resoluut in de vuilbak en hou het bij de originele ook al heeft die een paar (kleine) foutjes.
      Groetjes
      Dat is toch wel vreemd ik heb niet meer gedaan dan gecropt.... de updates...om te leren.. lopen gaat ook niet zonder vallen.Tja 'k zal nog wel vaker op mijn gezicht gaan zeker?
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Dat is toch wel vreemd ik heb niet meer gedaan dan gecropt.... de updates...om te leren.. lopen gaat ook niet zonder vallen.Tja 'k zal nog wel vaker op mijn gezicht gaan zeker?
        Allee Sien, door te croppen alleen bekom je toch niet totaal andere/lichtere kleuren over de hele foto .
        Het is geen verwijt hoor, maar dat er voor de up enkel gecropt werd maak je me toch niet wijs .
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charles Bekijk bericht
          OT
          Is een autoped een auto?
          En neen, een onderofficier is geen officier, het is de klasse die zich net ONDER de officieren bevindt. Een opperofficier daarentegen is wel een officier ;-)
          bedankt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goeie foto.
            Running is a way of living..

Comment

Working...
            X