Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi, en de toning past hier natuurlijk perfect bij.
Je zou bijna denken dat het een èchte oude is, maar dan zou hij wel niet zo scherp zijn.
Maar waarom die voeten afgesneden ? Was er eentje bij met moderne sportschoenen ?
Groetjes
Ik had liever de voeten erbij gezien i.p.v. de overdreven, te gele, sepia.
Voor de rest is dit een prachtige opname, knap gedaan.
Enkele delen zijn wel uitgebrand.
mvg,
Eddy
Het uitgebrande stoort me niet in dit tafereeltje. Er is voor de rest niets 'modern' te zien in het plaatje en dat is goed.
Over de voeten is alles gezegd.
Heb je geen portretje van die middenste man? Ik vind 'em super fotogeniek.
Dank voor de comments.
Deze bende was totaal niet enthousiast voor de foto. Te merken aan de mimieken.
Ik heb twee maal de vraag gesteld om een foto te "mogen" nemen en kreeg twee maal geen antwoord.
Ik voelde me al redelijk ongemakkelijk op die moment waardoor het een snapshot was met de ontbrekende voeten tot gevolg.
Ik kan me wel voor de kop shotten want met voeten was dit een heel ander beeld geweest.
Vergeeld door vele jaren in een oude schoenen -of koekendoos te liggen. Zou misschien een klein beetje ruis toevoegen om het verouderde meer te accentueren. De voeten ... is al gezegd. Mooie compo en zelfs de hond ziet er ouderwets uit
grt. Ria
Bepaalde tekortkomingen werden al aangehaald.
Maar, ondanks men je niet wou antwoorden vind ik de totaalplaat toch redelijk goed alsmede door de mimiek op hun gezichten
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment