Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou de leegtes in het histogram opvullen, je kan dan nog de middentonen verschuiven zodat je wat belichting dicht bij dit plaatje zit.
Persoonlijk zou ik croppen boven de witte band, zelfs een vierkant maken. Beneden vind ik niet interessant.
Voor de rest "super", "prachtig"
Héél sfeervol.
mvg,
Eddy
Nu had ik toch wel zo graag die navelpiercing van wat dichter bekeken
Knappe foto Pancho en mits een beetje uitgekiend zoals hier kan je met natuurlijk licht heel mooie dingen maken.
Mij had het niet gestoord mocht de jongedame in kwestie gestoord worden bij het lezen van haar boek en daardoor recht in je lens gekeken hebben. (Heb je misschien ook...)
Wat ik me afvraag...is het nu een "raamdame?" De titel zou daar kunnen op alluderen...maar denk niet dat je dat bedoelde
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Hey Marc, hahaha nee nee zeker geen raamdame ;-) ik wilde het gewoon eens proberen achter het raam te fotograferen ... ik heb er idd ook andere als je wil kun je mij toevoegen op facebook en dan kun je de rest zien ;-) Groetjes
Comment