Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mama waar is het wc? Oeps te laat!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mama waar is het wc? Oeps te laat!

IMG-3436 by jprobbens, on Flickr

600D
    F4
    1/1000
    ISO200
    138mm

UPDATE

IMG-3436 by jprobbens, on Flickr

Van goede kritiek kan ik leren.
    Grt,

Jean-Pierre
    Last edited by Guest22; 25 augustus 2013, 21:25.

Re: Mama waar is het wc? Oeps te laat!

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
    ... Van goede kritiek kan ik leren. Grt, Jean-Pierre
    Kan je ook een foto laten zien? [geen smiley]
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Kan je ook een foto laten zien? [geen smiley]

Die zou er nu moeten opstaan, Kreeg de foto niet via Flickr geupload.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Ik zie de foto staan en die is erg leuk

Comment

vertederend mmmooooiiiii
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
            Ik zie de foto staan en die is erg leuk
            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            vertederend mmmooooiiiii

Marie-anne en Jessey, alvast bedankt voor jullie reactie.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Jean-Pierre het jong staat er mooi op.
              De foto kan volgens mij nog wat oplichting (meer pit) verdragen.
              Qua compo had ik gekozen voor ofwel de hinde er naast er volledig op of volledig af...(zoals hij nu is lijkt hij me niet compleet...)

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Je moet er een beetje naar zoeken JPR, naar het "probleem" en ook van opbouw zou het beter kunnen naar mijn gevoel, net zoals Marc suggereert.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Jean-Pierre het jong staat er mooi op.
                  De foto kan volgens mij nog wat oplichting (meer pit) verdragen.
                  Qua compo had ik gekozen voor ofwel de hinde er naast er volledig op of volledig af...(zoals hij nu is lijkt hij me niet compleet...)

Groetjes
                  Marc
                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Je moet er een beetje naar zoeken JPR, naar het "probleem" en ook van opbouw zou het beter kunnen naar mijn gevoel, net zoals Marc suggereert.
                  Heb update geplaatst. Brombeer, Ik hoop dat je dit bedoelde met meer "pit"

Brombeer en G.R, wat de compo aangaat was het niet mogelijk om het kalfje alleen op de foto te krijgen, het stond in een kudde. ofwel nam ik de hinde er volledig op maar dan stond er een andere half bij op. En naar de andere kant toe hetzelfde probleem. Dus moest ik kiezen. Wat zouden jullie gedaan hebben?

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Heb update geplaatst. Brombeer, Ik hoop dat je dit bedoelde met meer "pit"
                    De foto is zeker een stuk warmer geworden...waardoor de kleuren ook eens stuk feller.
                    Ik vind het zeker een verbetering omdat ik de warmere liever zie. Denk ook dat ie meer aanleunt bij de realiteit. Maar zoals Raymond schrijft een beetje zoeken. Je hebt zeker een beter histogram dan in de eerste.

Wat zouden jullie gedaan hebben?
                    Ik kan niet voor Raymond spreken. Ik ben het gewend dat je in natuurfotografie (beestjes allerhande) geduld aan de dag moet leggen.
                    Dus een heel eerlijk antwoord zou zijn...een beetje wachten tot ze zich verplaatsen...of...in het slechtste geval de foto niet maken.
                    Maar als het u een troost mag wezen...op een bepaald moment zie jij toch iets in de foto dat je aanspreekt een waardoor je hem toch maakt. (Heb er ook zulke...maar om langs om minder )
                    Ben net drie dagen natuurgebied ingetrokken per sessie met een twintigtal foto's thuisgekomen/een deel ervan gewist wegens onvoldoende scherpte en alhoewel er mooie tussen zitten (voor mij dan...)niets geschikt om hier te plaatsen.

Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

kleuren van up zijn beter maar vind het ook wat spijtig van het half hert ernaast. Soms moet je veel geduld hebben met dieren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        De foto is zeker een stuk warmer geworden...waardoor de kleuren ook eens stuk feller.
                        Ik vind het zeker een verbetering omdat ik de warmere liever zie. Denk ook dat ie meer aanleunt bij de realiteit. Maar zoals Raymond schrijft een beetje zoeken. Je hebt zeker een beter histogram dan in de eerste.

Ik kan niet voor Raymond spreken. Ik ben het gewend dat je in natuurfotografie (beestjes allerhande) geduld aan de dag moet leggen.
                        Dus een heel eerlijk antwoord zou zijn...een beetje wachten tot ze zich verplaatsen...of...in het slechtste geval de foto niet maken.
                        Maar als het u een troost mag wezen...op een bepaald moment zie jij toch iets in de foto dat je aanspreekt een waardoor je hem toch maakt. (Heb er ook zulke...maar om langs om minder )
                        Ben net drie dagen natuurgebied ingetrokken per sessie met een twintigtal foto's thuisgekomen/een deel ervan gewist wegens onvoldoende scherpte en alhoewel er mooie tussen zitten (voor mij dan...)niets geschikt om hier te plaatsen.

Groetjes
                        Marc
                        Beste Marc,

Hier betrof het een wildpark waar zo'n 30 herten op een troep samen schoolde en met al dat volk er rond was het zeer moeilijk. Ik begrijp uw standpunt, ik had het kalfje ook liever alleen gehad.

Grt,

Jean-Pierre
                        Last edited by Guest22; 26 augustus 2013, 11:47. Reden: type fout aangepast

Comment

Jean-Pierre, in een park fotograferen is moeilijk (zie mijn foto en kritiek "wa's da) dus dit heb je nu ook zelf ondervonden. Of daar nu iets naast of bij staat maakt de zaak niet, alhoewel voor sommigen wel, doch het is jou opname en hier heb je u laten leiden door het gebeuren en minder door de opname zelf maar het gebeuren komt er onvoldoende uit. Je update is beter maar voor mij nu er wat over. Het is en zal altijd wel "iets" zijn om perfect te werken, stoor u daar niet aan want eens je een prijs haalt dan zit je bij de élite, wordt alle kritiek gesmoord en kan je vrij exposeren
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Grappige titel en mooie update

Comment

Mooie update, de kleuren zijn beter!
                              Fotografie is mijn passie.

Comment

Working...
                              X