Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De roltrap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De roltrap

Momenteel probeer ik wat ik altijd al heb willen doen. Het is een doorgezet fotobewerking waar werkelijkheid en onwerkelijkheid elkaar aanvullen om mijn boodschap door te geven. Kleur, decor en personages hebben elk een weldoordacht betekenis. De bedoeling is zoeken naar de boodschap van de fotograaf.

Nu komt de foto

1.

2.

Last edited by Loeky; 25 augustus 2013, 22:55.

Re: De roltrap

Loeky, de boodschap is voor mij minder duidelijk. Ben daar niet zo goed in als de auteur hier. Het beeld bevalt mij wel, ik hou dan ook van dergelijke PS.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Later vertel ik de boodschap wel hoor. Nu wacht ijveren af. Althans bedankt voor het schrijven.

Comment

ik ken daar nix van,
        eventjes dus op het gevoel voortgaan:

vind ik wel tof,
        maar de linker...euh... groen ding van haar roltrap schijnt naar links over te hellen
        en ze staat er wel heel onnatuurlijk, en kleintjes vergeleken met de "roltrap", maar dat is mss de bedoeling
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt om te komen kijken en dank u voor de reacties.

Uitleg ' de roltrap in Rotterdam maakte op me een enorm indruk. Het voelde aan als onwerkelijk en groots. De hoofdpersonage voelt zich klein en geeft ook die onwerkelijkheid weer. Althans dat probeerde ik te verwezenlijken. De kleur kleur voor die onwerkelijkheid nog eens te benadrukken.

Dat is het verhaal van de fotograaf.

Misschien ben ik er niet echt in geslaagd, maar zal nog wel oefenen. wees gerust gewone foto's komen er ook nog hoor.

Comment