Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De roltrap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De roltrap

Momenteel probeer ik wat ik altijd al heb willen doen. Het is een doorgezet fotobewerking waar werkelijkheid en onwerkelijkheid elkaar aanvullen om mijn boodschap door te geven. Kleur, decor en personages hebben elk een weldoordacht betekenis. De bedoeling is zoeken naar de boodschap van de fotograaf.

Nu komt de foto

1.

2.

Last edited by Loeky; 25 augustus 2013, 22:55.

Re: De roltrap

Loeky, de boodschap is voor mij minder duidelijk. Ben daar niet zo goed in als de auteur hier. Het beeld bevalt mij wel, ik hou dan ook van dergelijke PS.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Later vertel ik de boodschap wel hoor. Nu wacht ijveren af. Althans bedankt voor het schrijven.

Comment

ik ken daar nix van,
        eventjes dus op het gevoel voortgaan:

vind ik wel tof,
        maar de linker...euh... groen ding van haar roltrap schijnt naar links over te hellen
        en ze staat er wel heel onnatuurlijk, en kleintjes vergeleken met de "roltrap", maar dat is mss de bedoeling
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt om te komen kijken en dank u voor de reacties.

Uitleg ' de roltrap in Rotterdam maakte op me een enorm indruk. Het voelde aan als onwerkelijk en groots. De hoofdpersonage voelt zich klein en geeft ook die onwerkelijkheid weer. Althans dat probeerde ik te verwezenlijken. De kleur kleur voor die onwerkelijkheid nog eens te benadrukken.

Dat is het verhaal van de fotograaf.

Misschien ben ik er niet echt in geslaagd, maar zal nog wel oefenen. wees gerust gewone foto's komen er ook nog hoor.

Comment

Je bewerking lijkt me niet helemaal geslaagd Loeky, vind de presentatie niet zuiver genoeg. Inhoudelijk maak je het ons wel moeilijk, eerlijk gezegd ik had het verhaal zo niet begrepen maar dat is menselijk en jij mag je daar niet aan storen, wel even dieper over nadenken
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Vind dit wel een heel kunstig beeld hoor, verrassend!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Dank je wel BommaSien, ik ben nog maar aan het begin. Ik heb wel verschillende keren eraan willen werken, maar er kwam altijd wat anders bijkijken.

@ GR hoe zag jij het verhaal ? Want mijn verhaal is er een van, maar er mogen andere verhalen ontstaan. Dan is de opdracht nog beter. Nu de bewerkingen kunnen inderdaad beter. Vandaar dat ik ze ook voorleg. Ben nog een heleboel foto's gaan trekken om personagesvte maken. Dus zoet zal ik wel zijn.

Ook een paar eventuele decors. Daarmee ga ik beginnen. Houdingen en decors.

Comment

Voor mij geslaagde opname futuristich beeld,grts,Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Dank u Jozef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      ... maar de linker...euh... groen ding van haar roltrap schijnt naar links over te hellen
                      en ze staat er wel heel onnatuurlijk, en kleintjes vergeleken met de "roltrap", maar dat is mss de bedoeling
                      Ik ga noenkelMi hierin steunen.
                      1,6º naar rechts draaien - gebaseerd op de bovenrand van het einde van de tunnel EN op de randen van de roltreden.
                      Zou dat dan leiden tot een tegendraaiing van het verleidelijk model?
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

Heb update geplaatst

En bedankt NoekelMi en Plaatwerker. Ik moest even nadenken en denk dat ik het goed gedaan heb.
                        Last edited by Loeky; 25 augustus 2013, 22:59.

Comment

Update is beter.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

Working...
                          X