Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij is dit wel een knappe. Kleuren zijn er misschien wel een beetje over, meen ik dan niet zozeer aan het groen, maar eerder aan de blauwe lucht te zien.
Ondanks het feit dat ik niet weet of het daar effectief hellend is, dat de weg misschien wat bol is, dat het rechterwiel zich misschien toevallig in een punt bevindt.....toch zou ik deze iets naar rechts kantelen. Ik zie niet direct een referentiepunt om op recht te zetten, maar ik denk dat het na het kantelen wat aangenamer kijkt.
Groetjes
Knap, de kleuren, hij sis scherp.
Jij laat je weg netjes uit de hoek vertrekken, ik zou ( als het mogelijk was een beetje meer naar links gestaan hebben),
zodat nog steeds de weg uit de hoek vertrekt maar je paarden en kar net dat ietsje meer rechts vallen op een sterkere plaats.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment