Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vond de opname te goed om het zo te laten Fernand vandaar mijn vrijblijvend voorstel tot spiegelen, we kijken van links naar rechts en dat oogt rustiger en benadrukt in deze de uitstraling. Soms kan tegengesteld voor meer spanning zorgen in een foto, het is geen gouden regel (die bestaan trouwens niet).
Hey Raymond,
is niet erg hoor, ik vond je voorstel goed, heb het geprobeerd, zo leren we er uit en inderdaad het is steeds vrijblijvend een voorstel, ja we kijken van links naar rechts, daarmee dat ik de hoofd lijn heb laten vertrekken van links onder naar rechts boven tijdens het maken v.d foto
alsvast bedankt voor de info
groetjes Fernand
" Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"
.... ja we kijken van links naar rechts, daarmee dat ik de hoofd lijn heb laten vertrekken van links onder naar rechts boven tijdens het maken v.d foto
Mooie up van een beetje "sacraal" landschap dat uitstekend zou passen in enkele Vlaamse klassieke films omtrent het harde boerenleven een eeuw geleden.
Mooi gezien en mooi vastgelegd.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment