Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blad
Collapse
X
-
-
Re: Blad
Ik zie precies een beetje bewegingsonscherpte aan de linker bovenrand van het blad(in de bocht) en links onder in de hoek is voor mij die lichte vlek ook iets te sterk aanwezig.
Zoals je zelf zegt het is eens iets anders. Maar daarom niet slecht.
Grt,
Jean-Pierre
-
Het had een goede foto voor de BD-challenge kunnen zijn! Is dit een orchidee-blad?
Gr, V.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
-
Simpel doch doeltreffend.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIk zie precies een beetje bewegingsonscherpte aan de linker bovenrand van het blad(in de bocht) en links onder in de hoek is voor mij die lichte vlek ook iets te sterk aanwezig.
Zoals je zelf zegt het is eens iets anders. Maar daarom niet slecht.
Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk berichtHet had een goede foto voor de BD-challenge kunnen zijn! Is dit een orchidee-blad?
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtGoed idee en eigenlijk tof uitgevoerd, al zou ik proberen mijn achtergrond helemaal groen bewerken.
Bedankt voor alle leuke reacties!Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtNiet slecht, al zou ik nog meer doorvoeren en nog rechts onder blad zit een veeg, deze ook wegpoetsen.Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtMis toch 'ietsje'
Na nogmaals een bewerking nog een update, waarbij ik alles wat gladder heb getrokken. Ik weet niet of ik het mooier vind...Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtGoed hoor.
Bij je laatste update (derde) krijg je al halo's rond het uiteinde van het blad, dus daar ben je te ver gegaan.
Ik ga voor de tweedeNikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
Comment