Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je weet je titels wel altijd goed te kiezen.
Niet zo slecht, behalve de krapte links, ook boven wat krap, net gesneden op dak van de gebouwen. Had nog wat meer of minder ruimte gelaten.
Heel mooie foto. De krapte en uitsnede is al gezegd : Zou wel de kleurversie eens willen zien i.v.m. de vlam. Die springt er waarschijnlijk beter uit
grt. Ria
Heel mooie foto. De krapte en uitsnede is al gezegd : Zou wel de kleurversie eens willen zien i.v.m. de vlam. Die springt er waarschijnlijk beter uit
grt. Ria
Ik vond eigenlijk de vlam niet echt tot haar recht komen in de kleurversie. Toch even kleur geplaatst en ook iets minder krap.
bedankt voor je reactie hoor!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ik vond eigenlijk de vlam niet echt tot haar recht komen in de kleurversie. Toch even kleur geplaatst en ook iets minder krap.
bedankt voor je reactie hoor!
Ik vind de derde foto niet mooi omgezet. Handtas zwart geworden, patroon
op de blouse van de man vreemd, de begroeiing over het water is helemaal
vervlakt. Volgens mij een beetje vreemd aan de schuivers getrokken.
Waarom?
Als ik omzet naar ZW ga ik eenvoudigweg over naar greyscale/grijswaarden
omdat zoiets - mijns inziens - de meest natuurlijke omzetting oplevert.
Je hebt duidelijk een andere zw/w omzetting toegepast in je up.
Het is maar dat je reeds de eerste zw/w geplaatst had dat we het verschil in de strepen zien van de trui, maar toch vind ik de up van de zw/w veel beter als de eerste.
Nu zit men beide te vergelijken en dan heb je altijd prijs.
Dus zonder pardon de derde voor mij .
Groetjes
Comment