Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

steeds anders 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: steeds anders 2

    Ok daar heb je wel een punt in, maar de persoonlijke inzet en verwerking is ook van groot belang (misschien nog groter dan al die rest). Of je hebt na een tijd allemaal soortgelijke identieke foto"s wat het kijken minder boeiend maakt.

    Comment


    • #17
      Re: steeds anders 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      ... maar de persoonlijke inzet en verwerking is ook van groot belang (misschien nog groter dan al die rest). Of je hebt na een tijd allemaal soortgelijke identieke foto"s wat het kijken minder boeiend maakt.
      En daar heb jij dan overschot van gelijk, maar soms wil men lopen vooraleer men deftig kan stappen

      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #18
        Re: steeds anders 2

        Cheeta, zonder slechte bijbedoelingen van mijnentwege, maar ik weet zeker dat Loeky al meer kan dan deftig stappen
        Er is niets mis met bewerkingen vind ik.
        Beetje uitproberen, dat doe ik ook zo veel.
        En ik moet zeggen, je kan er soms heel veel uit leren.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #19
          Re: steeds anders 2

          Ik volg cheeta...'t is niet scherp (ook niet een beetje) en het zit vol artefacten.
          Ik voel dit ook aan als 'proberen een slechte foto goed te maken door overmatig bewerken'.
          Maar het is wel tof dat je eens iets anders wil proberen!

          V.
          http://www.catchlight.be
          Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
          https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

          Comment


          • #20
            Re: steeds anders 2

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Cheeta, zonder slechte bijbedoelingen van mijnentwege, maar ik weet zeker dat Loeky al meer kan dan deftig stappen
            Allé, het stadium 'kruipen' gepasseerd dus ...

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            En ik moet zeggen, je kan er soms heel veel uit leren.
            dat klopt zeker !


            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #21
              Re: steeds anders 2

              @ Vincent : over grof grain heb je wel gelijk, daar moet ik iets op vinden. Per slot van rekening probeerde ik ook wat uit dus op dat vlak is het wel mislukt.

              @ Pixel : neen, ik post ze niet de originele je hebt ze al met mijn andere posten i.v.m. Rotterdam. Deze wil ik anders, het is misschien nog niet helemaal gelukt zoals ik het wil. Geef niet daar leer je wat van.

              @ Cheeta : ik zal over je bijdrage blijven denken hoor. Maar hou toch ook voor ogen dat ik niet graag blijf stilstaan bij gewone kiekjes. Dat doe ik nu minder. Ik heb met Bokito"s blik mij gezworen het anders aan te pakken.
              ze zullen misschien niet altijd in smaak vallen maar op een dag wordt het goed. Marie-Anne zegt het goed, de leerschool zit ook hier in beginnershoek. Met vallen opstaan en leerstof doornemen zal ik er komen.

              Comment


              • #22
                Re: steeds anders 2

                die met de bliksem vind ik wel een goeie.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #23
                  Re: steeds anders 2

                  Dank je wel noekelMi. Maar de kwaliteit van de foto heeft eronder geleden. Daar moet ik me in het vervolg op concentreren.
                  Ook deze foto werd met de coolpix p7700 genomen. Trouwens al mijn foto's die ik in Nederland gemaakt heb. De andere had ik niet meegenomen

                  Comment

                  Working...
                  X