Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De regel 'horizon op 1/3' is gerespecteerd, maar gezien de saaie bovenlucht, zou ik er toch van durven afwijken. Ik zou eigenlijk totaal anders cadreren.
't Is anders wel een mooie tegenlicht opname met leuk licht linksonder.
De regel 'horizon op 1/3' is gerespecteerd, maar gezien de saaie bovenlucht, zou ik er toch van durven afwijken. Ik zou eigenlijk totaal anders cadreren.
't Is anders wel een mooie tegenlicht opname met leuk licht linksonder.
V.
Bedoel je zoals de update die ik nu geplaatst heb?
Bedoel je zoals de update die ik nu geplaatst heb?
Wat de lucht betreft, vind ik het beter.
Rechts, zou ik gecropt hebben tot de rechterberm volledig weg was. De vlakverdeling lijkt me interessanter.
Links/onder zou ik anders gecropt hebben, want nu heb je de mooi belichte paarse bloemekens weggesneden.
't Is wat proberen en zien wat jou het meeste aanspreekt. Ik kan alleen wat suggesties doen (en er misschien ook naast zitten). De diagonaal die je nu gecreëerd hebt heeft ook wel iets hoor.
Kijk ook wat anderen ervan zeggen. Dat kan helpen.
en ik vind persoonlijk de 2 de beter zo heb je toch voor ieder iets
TBIRD mag wel niet vergeten de stand bij te houden, en bij gelijkheid van stemmen moet hij dan maar zelf de ultieme en beslissende stem uitbrengen .
Groetjes
Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Voor mij wordt deze interessanter wanneer je 'lighten shadows' toepast
(dan is er meer te bekijken). Qua uitsnede kan je ook denken aan de horizon
op 1/3de in de hoogte; geeft een beetje lucht en een mooi panorama.
Het lijkt of je te veel hebt verscherpt.
TBIRD mag wel niet vergeten de stand bij te houden, en bij gelijkheid van stemmen moet hij dan maar zelf de ultieme en beslissende stem uitbrengen .
Tja, ik vind de bovenlucht helemaal niet saai. Heeft namelijk een hele aparte kleur. Doe mij de 1e maar!
Ik heb alvast voor je geteld, de stand is nu 3-3
Geen reacties meer dus zal ik mn stem uitbrengen ;-) Ik neig meer naar de originele foto maar de weg die volledig in het kader zit van de update vind ik ook wel wat hebben. Ik zie graag ook wat lucht maar de pano opmerking is misschien een compromis tussen beide. Horizon in het midden dan. In ieder geval bedankt aan iedereen voor zijn bijdrage en het kijken.
Comment