Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Echt weer niet gezien dat deze uitmunt in onscherpte?
Of was het weeral een vergissing?
Neen dit was geen vergissing(moet dit sarcasme?) dit was eerder een gok, dat wel, vooral omdat ik dit nogal komiek vond, maar had deze beter in Fun geplaats. Geen beeld voor azijnpissers dus!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Neen dit was geen vergissing(moet dit sarcasme?) dit was eerder een gok, dat wel, vooral omdat ik dit nogal komiek vond, maar had deze beter in Fun geplaats. Geen beeld voor azijnpissers dus!
Is inderdaad onscherp, maar de een schrijft het gemanierd en de ander onbeschoft .
Een krak op gebied van fotografie maar zo ongemanierd......jammer.
Groetjes
Is inderdaad onscherp, maar de een schrijft het gemanierd en de ander onbeschoft .
Een krak op gebied van fotografie maar zo ongemanierd......jammer.
Groetjes
Je mag me ook rechtstreeks aanvallen hoor.
Langs een omweg is zo ongemanierd.
Die onscherpte heeft iets. Ik vindt het een leuke foto. Het enige minpuntje() is voor mij die verticale lijn die door de foto loopt. Ik neem aan dat dat de hoek van het glas is.
Ik snap niet wat sommgien hier eigenlijk goed aan vinden. Of is het om Sien haar ego te strelen?
Dit is een compleet onscherpe foto. Niet dat foto's niet onscherp mogen zijn, maar bij deze was een extra snelle sluiter of flitslicht nodig om het beeld te bevriezen en dan.. ja dan had het misschien wat gehad. Of er moest een veel kortere sluitertijd gebruikt worden om nog meer de beweging in het beeld te krijgen. Nu is het mossel noch vis.
Comment