Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kunstzinnig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: kunstzinnig

    Kijk, als je nu eens goed scherpgesteld had op de verte, door de knieen was
    gezakt om de fietser vrijwel vullend in de doorgang te krijgen, dan was het
    voor mij nog wat geweest. De onscherpte op de wanden had dan kunnen
    werken als gebrek aan aandacht van de fietser voor de wandbekladding (die
    ik in deze vorm toch niet als kunst beschouw).

    Nog maar eens overdoen?
    Last edited by Plaatwerker; 18 augustus 2013, 09:58. Reden: tikfoutje
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #17
      Re: kunstzinnig

      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      IK zou knippen tot juist boven het bovenste venster.
      Vind ik ook wel iets hebben
      Ik zou zelfs croppen tot onder het bovenste venster (zelfs onder het onderste venster vind ik nog ok). Ik vind het wel iets hebben hoor, leuke kleuren, leuke beweging, al was het beter geweest als de fietser scherp was.

      Comment


      • #18
        Re: kunstzinnig

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Kijk, als je nu eens goed scherpgesteld had op de verte, door de knieen was
        gezakt om de fietser vrijwel vullend in de doorgang te krijgen, dan was het
        voor mij nog wat geweest. De onscherpte op de wanden had dan kunnen
        werken als gebrek aan aandacht van de fietser voor de wandbekladding (die
        ik in deze vorm toch niet als kunst beschouw).
        Nog maar eens overdoen?
        Waarom eerst uitlokken met wat agressieve taalvoering Plaatwerker, terwijl je nu een zinnige aanvaardbare uitleg hanteert waar ik je volledig in volg want zo voel en zie ik het ook Michel. Het is wel allemaal in deze prenten makkelijker uitgelegd en gevraagd dan uitgevoerd, dus mijn waardering voor je opname en bewerking tot een "kunstzinnige" expressie.
        En nu heb ik het weer verkorven zeker ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #19
          Re: kunstzinnig

          Titels worden inderdaad soms verkeerd begrepen, ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mensen zo over een titel vallen...
          Beetje blurry voor mij noenkel.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #20
            Re: kunstzinnig

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Titels worden inderdaad soms verkeerd begrepen, ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mensen zo over een titel vallen...
            2.1.1 Onderwerptitels

            Geef een nieuw onderwerp een passende titel zodat het meteen duidelijk is wat men (ongeveer) te lezen of zien krijgt. Titels als ‘Mijn foto's’, ‘Vraagje’ zijn dus niet zinvol. Duidelijke onderwerptitels zorgen er ook voor dat iedereen later gemakkelijker oude onderwerpen kan terugvinden d.m.v. de zoekfunctie. Geef een onderwerp nooit dezelfde titel als een eerder geplaatst onderwerp. Een volgnummer kan uitkomst bieden.

            Voorbeelden van goede titels: ‘Welke fish-eye lens zou ik kiezen?’, ‘Buitenopname met model Valerie’, ‘Close-up van dikkopje‘.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: kunstzinnig

              Jaaaaaa-aaaa Bouk, maar kom haha, niet overdrijven he. Het maakt of kraakt je foto toch niet...
              Terwijl je hier bezig bent, antwoord keer op mijn vraag daar.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #22
                Re: kunstzinnig

                Ik kan de foto spijtig genoeg niet meer zien.

                Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment


                • #23
                  Re: kunstzinnig

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Waarom eerst uitlokken met wat agressieve taalvoering Plaatwerker, terwijl je nu een zinnige aanvaardbare uitleg hanteert waar ik je volledig in volg want zo voel en zie ik het ook Michel. Het is wel allemaal in deze prenten makkelijker uitgelegd en gevraagd dan uitgevoerd, dus mijn waardering voor je opname en bewerking tot een "kunstzinnige" expressie.
                  En nu heb ik het weer verkorven zeker ?
                  Mijn taalvoering is mijns inziens niet agressief.
                  Het is wel direct en 'to the point'.
                  Dat wijkt nogal af van de Belgische gewoonte.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #24
                    Re: kunstzinnig

                    dit is niet mijn eerste foto die zo'n uiteenlopende reacties uitlokt [smaailie]

                    Eigenlijk was (en is) dit een mislukte foto die normaal gezien in de vuilbak beland zou zijn:
                    muren onscherp door beweging (van mij dus, hé), fietser onscherp, overbelichte lucht)
                    maar er is iets dat me aantrekt... en waardoor ik hem niet heb weggesmeten
                    en zelfs hier heb geplaatst.
                    En, tja, titel...
                    zal dan maar in het vervolg passende titels plaatsen zoals 2013.02.21 Gent (19)...
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: kunstzinnig

                      Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      dit is niet mijn eerste foto die zo'n uiteenlopende reacties uitlokt [smaailie]

                      Eigenlijk was (en is) dit een mislukte foto die normaal gezien in de vuilbak beland zou zijn:
                      muren onscherp door beweging (van mij dus, hé), fietser onscherp, overbelichte lucht)
                      maar er is iets dat me aantrekt... en waardoor ik hem niet heb weggesmeten
                      en zelfs hier heb geplaatst.
                      En, tja, titel...
                      zal dan maar in het vervolg passende titels plaatsen zoals 2013.02.21 Gent (19)...
                      Deswegen mijn eerste reactie.
                      En nu maar weer gewone topics, hoeft niet eens elke dag.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment

                      Working...
                      X