Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anna Lucia
Collapse
X
-
-
Re: Anna Lucia
eens rechtzetten (afgaande op de vertikalen)
en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtLas onlangs bij kinderfotografie, mondje en neusje vegen voor je de foto neemt Misschien ook een handige tip.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtHangt er van af: voor een mooi portret uiteraard wel, maar dan had Wendy wel dit mooie moment gemist (dat -toegegeven- eerder thuishoort in het familie-album).
Het was een foto tijdens haar bekken trekken in Italie, idd heb geen mondjes gepoetst omdat ik vond dat het zijn charmes had en ze trok zo smoelken van ik ben een braaf kindje.
Spontane foto's zijn ook niet slecht he, moest alles geheel gemaakt zijn is het naar mijn oordeel niet echt meer spontaan.
De achtergrond kon ik niet weg doen omdat het een terras was van de stacarvan, niiet mijn buiten verblijf met super uitzicht :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichteens rechtzetten (afgaande op de vertikalen)
en
Hoe moet ik mijn foto gaan rechten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtheb je photoshop oid?
sinds gisteren photoshop c2?
Comment
-
oei, das een oude, ik weet niet of die dezelfde mogelijkheden heeft als photoshop elements 11
kijk eens in de handleiding, zou ik zo zeggen, op "rechttrekken"
Comment
-
Comment