Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Bedankt voor de opmerkingen. De achtergrond is inderdaad te druk. Maar helaas is er niets groen aan een Japanse esdoorn, alles is wijn-rood. De foto is onbewerkt.
Ik had ervoor geprobeerd om de sparren die er in de tuin achterstaan als groen contrast te nemen, maar vond die foto niet goed.
Ja, da's waar, maar zo ziet ie er dus helemaal niet uit Ik ben voorstander van bewerken als het de foto verbeterd, maar je moet er geen andere struik van maken he.
Ja, da's waar, maar zo ziet ie er dus helemaal niet uit Ik ben voorstander van bewerken als het de foto verbeterd, maar je moet er geen andere struik van maken he.
Helaas PW ik vindt de origineel geplaatste foto beter omdat deze dichter bij de waarheid komt.
Bron vermelding Directplant
Ach, iedereen zal zijn eigen waarheid verdedigen.
Jij vergelijkt volwassen bladeren met jonge blaadjes die net uitkomen.
Dan zijn ze echt nog met heel veel groen.
Da's waar, en nu staan de volwassen blaadjes ook in het groen. Dus ik had m'n foto op een ander moment moeten nemen dan
Ik dacht met de foto weer te geven hoe het er uit ziet als ie volledig rood staat, maar 't wordt dan een te drukke foto blijkbaar.
Comment