grt erik
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een andere met druppels (enhopelijkmetdeaangepasteafmetingen)
Collapse
X
-
-
Re: een andere met druppels (enhopelijkmetdeaangepasteafmetingen)
Je afmetingen zullen nu wel kloppen
Hele mooie kleuren maar ik moet zoeken naar de druppels.
Kan ook aan mij liggen hoorTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
'k Vind het wel een mooie foto Erik...maar het vel van de beer ivm met de juiste afmetingen kunnen we echt nog niet verkopen hoor...Sorry...
Twee mogelijkheden:
1. ofwel was mijn uitleg niet zo duidelijk.
Daarom nog eens een linkje hierbij "LINK". In het geval van bovenstaande foto had hij als hoogte 900 pix mogen hebben. Hij heeft er maar 800.
Zoals ik zei : Passend maken aanvinken. In de volgende keuzelijst moet "Breedte en hoogte" staan.
Wil je hier een liggend formaat plaatsen vul je bij "B" 1024 in. Wil je een staand formaat plaatsen vul je bij "H" 900 in. Zeker het andere vakje NIET invullen of je gaat de foto uit verband rekken...Ook geen zorgen hebben welk getal er staat in het vak dat je NIET ingevuld hebt.
2.ofwel gaat de "host" in dit geval "imageshack" ongevraagd nog ééns verkleinen.
Met imageshack echter kan ik u niet verder helpen. Maar denk toch wel dat je daar ook opties hebt die het wijzigen van formaat mogelijk maken?
Maar het blijft aangeraden dat je foto de juiste maten heeft voor je hem op de "host" zet.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
De druppels waarnaar je titel verwijst komen niet echt tot hun recht hier, vind bg en de bloem wel mooi!lvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ik volg ons Bommaatje
Comment
-
-
1024 %zeker dat ik dat heb ingevuld, bij liggend formaat...
Maar ik heb de foto eerst wel een beetje bewerkt op mijne tablet :-)
Misch. Ligt het daar aan..
Dank ullie !!
Grt erik
Comment
Comment